به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کریمیان شامگاه دوشنبه پس از پیروزی در برابر تیم سپاهان و در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه بازی سختی را در برابر سپاهان قدرتمند داشتیم اظهار کرد: شمس آذر نشان داد شخصیت بزرگی دارد و در تمام طول بازی نیز تیم برتر میدان بود. وی افزود: در نیمه نخست […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کریمیان شامگاه دوشنبه پس از پیروزی در برابر تیم سپاهان و در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه بازی سختی را در برابر سپاهان قدرتمند داشتیم اظهار کرد: شمس آذر نشان داد شخصیت بزرگی دارد و در تمام طول بازی نیز تیم برتر میدان بود.

وی افزود: در نیمه نخست باید به بیش از ۴ گل می‌رسیدیم اما واکنش‌های فراتر از ایران و اسیای نیازمند دروازه بان سپاهان این تیم را از یک باخت سنگین نجات داد و در واقع نیازمند چهره برتر میدان بود.

مربی شمس آذر ادامه داد: در نیمه دوم نیز با عملکرد خوبی که داشتیم توانستیم سپاهان را به بازی مستقیم و ارسال‌های بلند وادار کنیم و امیدواریم این روند خوب در نیم فصل دوم ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: باید بتوانیم در نیم فصل دوم نیز شخصیت لیگ برتری خود را حفظ کرده و حتی در جدول رده‌بندی خود را به رتبه‌های بالاتر برسانیم.

کریمیان با بیان اینکه مدیریت و مالکان باشگاه شمس آذر توانسته‌اند نشاط را به قزوین بیاورند، تاکید کرد: امیدواریم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: در نیم فصل دوم نیز تلاش می‌کنیم تا با جذب بازیکنان مناسب برای رفع نقاط ضعف، بتوانیم ضعف‌های تیم را برای حضوری بهتر در نیم فصل دوم پوشش دهیم.

مربی شمس آذر با بیان اینکه کار در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود، تاکید کرد: چشم‌انداز ما کسب رتبه تک رقمی در پایان فصل است.

وی در پایان تجربه کم بازیکنان خود را باعث بازی احساسی دانست و عنوان کرد: علی رغم این کم تجربی امروز نشان دادیم شخصیت پیروزی برابر سپاهان را داشتیم.

منبع: مـهر