کریم بنزما که در تابستان گذشته رئال مادرید را ترک کرد و به الاتحاد برگشت، روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذراند. او دورانش در الاتحاد را به خوبی آغاز کرد اما رفته رفته افت تیمش شروع شد. هر چقدر الاتحاد نتایج بدتری می‌گرفت، انتقادهای هواداران به کریم بنزما نیز افزایش پیدا می‌کرد. اوج این وضعیت بازی برابر النصر […]

- کریم بنزما برای برگشت به عربستان شرط گذاشت

 کریم بنزما که در تابستان گذشته رئال مادرید را ترک کرد و به الاتحاد برگشت، روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذراند. او دورانش در الاتحاد را به خوبی آغاز کرد اما رفته رفته افت تیمش شروع شد.

هر چقدر الاتحاد نتایج بدتری می‌گرفت، انتقادهای هواداران به کریم بنزما نیز افزایش پیدا می‌کرد. اوج این وضعیت بازی برابر النصر بود که با عملکرد ضعیف بنزما، الاتحاد متحمل شکستی سنگین شد.

بنزما که زیر بار انتقادات فراوان هواداران بود، شبکه‌های مجازی‌اش را غیرفعال کرد و به مادرید رفت. برخی از خبرگزاری‌ها حتی خبر دادند که او از شرایطش ناراضی است و ممکن است در نقل و انتقالات ژانویه از الاتحاد جدا شود.

با این حال شایعات تکذیب و اعلام شد که بنزما در مرخصی است و با اطلاع و هماهنگی تیم به مادرید رفته است. چیزی از تکذیب این شایعه نگذشته بود که محمد العمیری، خبرنگار عربستانی، با خبر دیگری دوباره ماجرای بنزما و الاتحاد را داغ کرد.

بر اساس این خبر، بنزما از اهمیت تقویت تیم و جذب ستاره‌های باکیفیت در نقل و انتقالات نیم‌فصل برای بهبود شرایط فنی و تضمین موفقیت تیم با مدیران الاتحاد صحبت کرده است. مهاجم فرانسوی به مدیران تیم اطلاع داده است که فقط در صورتی به تمرینات برمی‌گردد که آنها ترکیب را در نیم‌فصل تقویت کنند و بازیکنان باکیفیتی را به این تیم اضافه کنند.

منبع: خبـر ورزشی