زیرنویس، گروه بین الملل: در حالی که حمله‌های همه جانبه علیه نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی شدت گرفته است بارش باران و وزیدن بادهای شدید باعث شده اوضاع آوارگان فلسطینی که در چادر زندگی می‌کنند وخیم‌تر شود. تشدید حمله‌های هوایی، زمینی و دریایی علیه نوار غزه جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مانند روزهای گذشته بخش‌های […]

زیرنویس، گروه بین الملل: در حالی که حمله‌های همه جانبه علیه نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی شدت گرفته است بارش باران و وزیدن بادهای شدید باعث شده اوضاع آوارگان فلسطینی که در چادر زندگی می‌کنند وخیم‌تر شود.

تشدید حمله‌های هوایی، زمینی و دریایی علیه نوار غزه

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مانند روزهای گذشته بخش‌های مختلف نوار غزه را زیر آتش حمله‌های خود قرار دادند به طوری که این حمله‌ها طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز ادامه داشته است.

بخش‌های جنوبی نوار غزه شاهد این حمله‌های وحشیانه بوده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته به شدت مرکز و شرق شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

شدت گرفتن حمله‌های زمینی، هوایی و دریایی علیه نوار غزه

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز حمله‌های خود را علیه بخش‌های مختلف نوار غزه از جمله محله‌های شمالی شهر خان یونس واقع در جنوب این باریکه از سرگرفت. شمال اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه نیز شاهد این حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی بود.

قایق‌های جنگی این رژیم نیز به صورت گسترده استان مرکزی نوار غزه را هدف حمله‌های خمپاره‌ای خود قرار دادند.

همزمان با تشدید این حمله‌های همه جانبه علیه بخش‌های مختلف نوار غزه بارش باران و وزیدن بادهای شدید باعث شده چادرهای آوارگان فلسطینی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه تخریب شوند.

نبرد شدید مقاومت با اشغالگران در محورهای شمال و شرق غزه

این در حالی است که خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد درگیری‌های سنگینی میان عناصر اشغالگر و رزمندگان فلسطینی در محورهای مختلف شمال نوار غزه در جریان است.

بر اساس گزارش رسانه‌های خبری درگیری‌های شدیدی میان دو طرف در محله‌های التفاح و الدرج واقع در شرق شهر غزه طی ساعت‌های گذشته به وقوع پیوسته است.

حمله متجاوزان به خانه‌های ساکنان کرانه باختری

از سوی دیگر گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که عناصر ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته به شهرهای مختلف کرانه باختری از جمله جنین حمله کردند.

همزمان با یورش این اشغالگران به جنین صدای یک انفجار گسترده در این منطقه به گوش رسید.

شدت گرفتن حمله‌های زمینی، هوایی و دریایی علیه نوار غزه

خانه‌های مسکونی فلسطینی‌ها در محله الحواشیین واقع در اردوگاه جنین شاهد یورش عناصر اشغالگر بوده است. شبکه الجزیره گزارش داد که همزمان با یورش اشغالگران به اردوگاه جنین برق این اردوگاه قطع شد.

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به شهر الظاهریه واقع در جنوب استان الخلیل و شهر قلقیلیه نیز حمله کردند. در جریان این یورش‌ها یک جوان فلسطینی در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.

اردوگاه‌های الجلزون واقع در شمال رام الله و عین السلطان در شهر اریحا نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست بودند.

هدف قرار گرفتن صهیونیست‌ها در کرانه باختری

از سوی دیگر گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی در چارچوب عملیات طوفان الاقصی با عناصر اشغالگر در منطقه یعبد واقع در جنوب جنین درگیر شده اند.

نیروهای مقاومت فلسطین موفق شدند عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به همراه تجهیزات آن‌ها را در شهر جنین هدف قرار دهند.

منابع آگاه اعلام کردند که درگیری‌های سنگینی در منطقه الساحه واقع در اردوگاه جنین میان دو طرف به وقوع پیوسته است.

نیروهای فلسطینی در یک عملیات مشترک میان رزمندگان سرایا القدس و تیپ جنین موفق شدند تجهیزات دشمن را که به این اردوگاه حمله کرده بودند گلوله باران کنند.

گردان‌های شهداالاقصی اعلام کرد که نیروهای مجاهد بامداد امروز عناصر صهیونیست را که به شهر قلقیلیه یورش بردند هدف قرار دادند.

اشغالگران صهیونیست با دیدن مقاومت نیروهای فلسطینی از منطقه یعبد واقع در جنوب غرب جنین عقب نشینی کردند. نیروهای مقاومت فلسطین همچنین ایست بازرسی منطقه جبل جرزیم واقع در نابلس را گلوله باران کردند.

شدت گرفتن حمله‌های زمینی، هوایی و دریایی علیه نوار غزه

آمار تلفات رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته

از سوی دیگر ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس شب گذشته اعلام کرد رزمندگان این گروه در چهار روز گذشته، ۷۱ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را منهدم و ۱۶ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندند.

ابوعبیده با بیان اینکه در این سری عملیات ده‌ها نظامی صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند اعلام کرد که ۴۲ مأموریت نظامی توسط نیروهای این گروه مقاومت انجام شده و در جریان آن نیز ده‌ها عنصر صهیونیست دیگر به هلاکت رسیده اند.

سخنگوی گردان‌های القسام تاکید کرد: ما عناصر صهیونیست را با خمپاره و تجهیزات ضد استحکامات و ضد نفر هدف قرار داریم و از مسافت صفر با آنها درگیر شدیم.

وی همچنین خبر داد: نیروهای فلسطینی ۲ هواپیمای بدون سرنشین را سرنگون کرده و توانستند یک پهپاد دیگر را نیز به کنترل خود درآورند.

ابوعبیده خبر داد که مقرها و اتاق‌های فرماندهی میدانی دشمن و جمع نظامیان صهیونیست با گلوله‌های خمپاره و موشک درهم کوبیده شدند.

سخنگوی گردان‌های القسام تصریح کرد: مجاهدان ما شهر تل آویو را نیز با موشک‌های ام ۹۰ موشک باران کردند.

در حال تکمیل

منبع: مـهر