رضا درویش درباره استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما هم از رسانه باخبر شدیم و بعد از آن هم اعلام کردیم مخالف استعفا هستیم. حتماً باید با او صحبت و مشکلات را اگر بتوانیم برطرف کنیم. وی در پاسخ به این پرسش که آیا گل‌محمدی نامه‌ای مبنی بر استعفا به […]

- اولین واکنش درویش به استعفای یحیی گل‌محمدی

رضا درویش درباره استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما هم از رسانه باخبر شدیم و بعد از آن هم اعلام کردیم مخالف استعفا هستیم. حتماً باید با او صحبت و مشکلات را اگر بتوانیم برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گل‌محمدی نامه‌ای مبنی بر استعفا به باشگاه زده است یا خیر، گفت: خیر ما هم از طریق رسانه باخبر شدیم. بعد از بازی هم نتوانستیم با او صحبت کنیم و طی فردا یا پس فردا قرار می‌گذاریم تا صحبت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه گل‌محمدی مدعی است چند هفته پیش قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرده است، توضیح داد: فسخ شرایطی دارد. او نامه‌ای نوشته بود که اگر این شرایط مهیا نباشد قراردادش را فسخ می‌کند که بخشی از آن بحث مالی هم بود که تا اندازه‌ای برطرف شد. 

درویش گفت: ما هم از رسانه‌ها استعفای گل‌محمدی را شنیدیم. او دو روز پیش نامه داده و رسماً نفرات مدنظرش را به باشگاه اعلام کرده است. حالا شاید بعد از بازی هیجانی یا چیزی بوده که این حرف زده شده است.

منبع: خبـر ورزشی