به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امیر قلعه نویی درمورد برگزاری اردوی تیم ملی جهت اعزام برای حضور در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: گروه ما و تیم مدیریتی، همه در تلاش هستیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم. خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب است. وی افزود: آن‌ها که شایسته بودند، چه درلیگ […]

قلعه نویی: امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیمبه گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امیر قلعه نویی درمورد برگزاری اردوی تیم ملی جهت اعزام برای حضور در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: گروه ما و تیم مدیریتی، همه در تلاش هستیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم. خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب است.

وی افزود: آن‌ها که شایسته بودند، چه درلیگ چه خارج از ایران را با افکار تاکتیکی مختلف، انتخاب کردیم تا بتوانیم با برنامه‌های مختلف بازی کنیم.

 

*هر لیستی بدهیم حرف و حدیث وجود دارد

 

قلعه نویی درخصوص اینکه همیشه اعلام کرده باید بازیکن سالاری باشد، اما بازیکن محوری نه درحالیکه اعتراضاتی به خط خوردن برخی بازیکنان مانند حزباوی وجود دارد و همچنین نحوه حضور سردار آزمون، عنوان کرد: اجازه بدهید در یک برنامه مفصل صحبت کنم، ولی کلیت ماجرا این است که با توجه به زمان کمی که برای جام ملت‌ها داشتیم، ۲ برنامه داشتیم. یک برنامه کوتاه مدت که همین جام ملت‌هاست. یک برنامه هم برای جام جهانی داریم تا تیم را با شیب ملایم جوان‌تر کنیم. بازیکنان دیگری هم بودند که شایستگی حضور در این اردو را داشتند، ولی هر لیستی هم بدهیم حرف و حدیثی وجود دارد.

 

*لیست را خیلی بالا و پایین کردیم تا به این ۲۶ نفر رسیدیم

 

قلعه نویی گفت: این نظر ما بود. چند بازیکن بودند که به زعم ما می‌توانستند در این اردو باشند، ولی باتوجه به محدودیت نفرات که ۲۶ نفر است، این بازیکنان را انتخاب کردیم. جلسات زیادی هم گذاشتیم. لیست را خیلی بالا و پایین کردیم تا به این ۲۶ نفر رسیدیم.

 

*بورکینافاسو خیلی تیم خوبی است و هم رده عربستان است

 

سرمربی تیم ملی درمورد برگزاری اردو در جزیره کیش و بازی با تیم بورکینافاسو، اظهار داشت: رنک بورکینافاسو ۵۷ و نزدیک عربستان است. خیلی تیم خوبی است. بعضی دوستان انتقاد کردند. با تیمی بازی کنیم این انتقاد وجود دارد. می‌تواند بازی و محک خوبی برای ما باشد. ۲ برنامه آنجا داریم. ۲ تاکتیک را می‌توانیم آزمایش کنیم و ۷-۸ روز مانده به مسابقات اصلی محک سخت و جدی بخوریم. بازی خیلی خوبی است. از مسئولان جزیره کیش و همه عزیزانی که برای برگزاری این بازی زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

 

*خواهش می‌کنم در این یک ماه حب و بغض‌ها را کنار بگذارند

 

وی تصریح کرد: از همه خواهش می‌کنم در این یک ماه، حب و بغض‌ها را کنار بگذارند. به تیم ملی کمک کنند. این تیم برای مردم است. امیر قلعه نویی اینجا میهمان است. یک روز من هستم، یک روز کی‌روش، یک روز قطبی و… مهم این است که در این مقطع همدلی داشته باشیم و به تیم ملی کمک کنیم. هرآنچه در توان داریم را به کار می‌گیریم.

 

*امیدواریم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم

 

قلعه‌نویی درخصوص درخواست بازیکنان از مردم برای حمایت تمام قد از تیم ملی، گفت: مردم بزرگ ما هستند و همیشه باید کنار آن‌ها باشیم. هرچه مردم می‌گویند درست می‌گویند. آن‌ها همیشه ممکلت‌شان را دوست داشتند و این را در ادوار تاریخ هم نشان دادند. عاشق ایران هستند. فوتبال هم شاخصه خاص خودش را دارد. دربدترین شرایط هم کنار تیم ملی بودند. ما هم امیدواریم بتوانیم دل آن‌ها را شاد کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا