همه بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌ها سخت است
همه بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌ها سخت است

رحمان رضایی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار اظهار کرد: با توجه به بازی‌های دوستانه که داشتیم و مدت زمان حضور کادر فنی جدید در تیم ملی بازی‌های خوبی را انجام داده‌ایم و خوشبختانه نتایج خوبی را هم گرفتیم. امروز به نقطه‌ای رسیدیم که دو هفته تا جام ملت‌ها فرصت داریم در این […]

- همه بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌ها سخت است

رحمان رضایی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار اظهار کرد: با توجه به بازی‌های دوستانه که داشتیم و مدت زمان حضور کادر فنی جدید در تیم ملی بازی‌های خوبی را انجام داده‌ایم و خوشبختانه نتایج خوبی را هم گرفتیم. امروز به نقطه‌ای رسیدیم که دو هفته تا جام ملت‌ها فرصت داریم در این مدت دو بازی تدارکاتی هم داریم. ما با بورکینافاسو و اندونزی بازی داریم که فکر می‌کنم به لحاظ بازی کیفیت بالایی داشته باشند.

وی در خصوص بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: همه بازی‌ها برای تیم ملی سخت خواهد بود. فکر اینکه بازی با فلسطین و یا تیم‌های همگروه ایران آسان خواهد بود، اشتباه است. باید در همه بازی‌ها تمرکز داشته باشیم مخصوصاً در بازی اول، چرا که می‌دانیم هیچ بازی قابل پیش بینی نیست و ممکن است بازی برای تیم ملی گره بخورد. با توجه به اینکه تیم ملی از قدرت‌های آسیا محسوب می‌شود همه تیم‌ها دوست دارند بیایند و مقابل تیم ملی کشورمان بازی خوبی را ارائه بدهند. امیدوارم بازی‌های خوبی را داشته باشیم و بدون مشکل بازی‌ها را پشت سر بگذاریم.

رضایی درمورد انتقاد از ساختار دفاعی تیم ملی، عنوان کرد: امیدوارم انتقادات سازنده باشند و مخرب نباشند. بله، مشکلاتی داشتیم. سعی بر این است که هماهنگی در خط دفاع را بیشتر کنیم. ارتباط کلامی و فنی بازیکنان با هم باید بیشتر شود. در بعضی بازی‌ها می‌بینید حملات تیم بیشتر است. طبیعتا آنجا ضد حمله هم اتفاق می‌افتد. اگر بازیکنان تمرکز نداشته باشند، هماهنگی لازم بین خطوط مخصوصا خط هافبک با دفاع نباشد یا ارتباط خوبی بین بازیکنان خط دفاع نباشد، این اتفاقات پیش می‌آید و حریف در ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شود. امیدوارم در ۲ بازی دوستانه بتوانیم هماهنگی و تمرکز لازم را را به دست بیاوریم که در بازی‌های رسمی به مشکل نخوریم.

وی درمورد انتظار بیرانوند برای حمایت بیشتر از تیم ملی، گفت: این مطلب خیلی به جاست. واقعا لازم است تیم ملی حمایت شود. از ۱۱-۱۰ بازی در ۹ بازی برنده شدیم. انتقادات نابجا، منصافانه نیست. انتظار این است که همه اهالی ورزش و فوتبال، رسانه‌ها و طرفداران فارغ از هر رنگی حامی تیم ملی باشند. همه این بازیکنان زمانی در همان تیم‌ها و از لیگ ما بودند. لژیونر‌ها هم  از همان تیم‌هایی بودند که همان طرفداران حمایت‌شان کردند. امیدواریم این حمایت، طرفداری و پشتیبانی باقی بماند. به عنوان نفر دوازدهم دورادور از الان قوت قلبی برای بازیکنان تیم ملی باشند تا با روحیه خیلی خوب روانه مسابقات شویم.

باشگاه خبرنگاران