به گزارش زیرنویس، اصغر اسماعیلی گفت: در سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه‌جایی ساکنان محله کوی فلسطین از سوی رئیس جمهور صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام گرفت. وی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری و تلاش استاندار […]

به گزارش زیرنویس، اصغر اسماعیلی گفت: در سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه‌جایی ساکنان محله کوی فلسطین از سوی رئیس جمهور صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام گرفت.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری و تلاش استاندار و هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه‌جایی قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهور به استان طرح جا به جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان قرار گرفت، گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام گرفته چهار خانواده از ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

اسماعیلی با بیان اینکه همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، ساکنان کوی فلسطین براساس اولویت در چند مرحله جابه‌جا می‌شوند، گفت: در زون سوم ۶۳ واحد مسکونی کوی فلسطین زنجان از دی ماه تا خرداد سال آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در محدوده راه‌آهن هستند در اولویت نخست برای جابه‌جایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۳۰ واحد مسکونی در منطقه کوی فلسطین وجود دارد که این تعداد طی سه فاز جابه‌جا و بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته خواهند شد.

منبع: مـهر