با اینکه G Class با ابعاد حجیم و طراحی زمخت خود چندان خاص به نظر نمی رسد، اما شاید بتوان آن را گرگی ترسناک در لباس میش و نمونه ای عالی از کیفیت آلمانی دانست. سری G-Class تنوع زیادی دارد که شامل گزینه های سقف دار و روباز، فاصله دو محور متفاوت، نسخه پیکاپ و […]

با اینکه G Class با ابعاد حجیم و طراحی زمخت خود چندان خاص به نظر نمی رسد، اما شاید بتوان آن را گرگی ترسناک در لباس میش و نمونه ای عالی از کیفیت آلمانی دانست.

سری G-Class تنوع زیادی دارد که شامل گزینه های سقف دار و روباز، فاصله دو محور متفاوت، نسخه پیکاپ و حتی شش چرخ می شود. این خودرو می تواند محموله ای تا ۱.۵ تن را حمل کند و در انواع زره دار سنگین و سبک، با موتورهای بنزینی یا دیزلی و با جعبه دنده های دستی یا اتومات در دسترس است. در واقع یک G – Wagon برای هر کسی وجود دارد، چه شما یک کهنه کار نیروهای ویژه باشید و چه یک اینفلوئنسر تیک تاکی.

بیشتر بخوانید:

تانک مرسدس بنز، گرگی در لباس میش/ ماشین میدان نبرد

همانند اکثر محصولات مرسدس بنز، مشخصات G – Wagon نیز قابل توجه است. نوع رایج دیزلی ۲.۹ لیتری می تواند شیب های ۷۰ درصد را بالا برود، از یک پله با ارتفاع نیم متری بالا برود و عبور از آبی تا عمق ۶۰ سانتیمتر را تضمین می کند. برد آن ۵۹۷ کیلومتر است، هرچند قدرت آن نسبتاً متوسط و ۱۵۶ اسب بخار و نهایت سرعت آن حدود ۱۲۰ کیلومتر در ساعت است. بنابراین در حالی که مرسدس جی کلاس در سطح پایه در هیچ مسابقه ای بر روی آسفالت برنده نخواهد شد، اما از نظر توانایی آفرودی، کاربردی بودن و سازگاری، یک خودرو سبک نظامی همه کاره و عالی است که کاربردهای زیادی در مناطق جنگی دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در زیرنویس مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین