محمدرضا رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته موجی ناپایدار در سطح استان فعال بود و تا ساعت ۹ صبح امروز سه‌شنبه بارش‌هایی به صورت باران و برف در مناطقی از جمله سمیرم با ۱.۶ میلیمتر، پادنای علیا و بوئین میاندشت یک میلیمتر، خوانسار ۹ دهم میلیمتر، گلپایگان چهار دهم […]

محمدرضا رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته موجی ناپایدار در سطح استان فعال بود و تا ساعت ۹ صبح امروز سه‌شنبه بارش‌هایی به صورت باران و برف در مناطقی از جمله سمیرم با ۱.۶ میلیمتر، پادنای علیا و بوئین میاندشت یک میلیمتر، خوانسار ۹ دهم میلیمتر، گلپایگان چهار دهم میلیمتر، شهرضا، دهاقان و داران ۲ دهم میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در پی بارندگی ۲۴ ساعت گذشته، صبح امروز هوا در مناطق غرب و جنوب استان مه‌آلود بود، افزود: طی امروز جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است و از ساعات عصر تا اوایل روز پنجشنبه گذر امواج ضعیف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه آسمان استان تا روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری خواهد بود، اضافه کرد: طی این مدت گاهی وزش باد به نسبت شدید و در ساعات عصر و شب افزایش ابر در بیشتر مناطق دور از انتظار نیست.

رفیعی خاطرنشان کرد: در مناطق مرکزی غبار محلی تا پایان هفته ادامه دارد و طی روزهای پنجشنبه و جمعه جوی به نسبت پایدار خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه کمینه دما طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد، ادامه داد: گرم‌ترین نقطه استان طی این مدت کلان‌شهر اصفهان با بیشینه دمای ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر است و دمای کمینه آن در ساعات بامداد فردا به یک درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بوئین میاندشت با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس زیر صفر سردترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت پیش رو است.

منبع: مـهر