به گزارش زیرنویس: سردار احمدرضا رادان در جلسه با فرماندهان، روسا و  مدیران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر گفت: از تلاش‌های مستمر، صادقانه و پی‌درپی کازیرنویسن مجموعه انتظامی تهران بزرگ تشکر و قدردانی می‌کنم و این تلاش‌ها را برای خدمتی […]

به گزارش زیرنویس: سردار احمدرضا رادان در جلسه با فرماندهان، روسا و  مدیران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر گفت: از تلاش‌های مستمر، صادقانه و پی‌درپی کازیرنویسن مجموعه انتظامی تهران بزرگ تشکر و قدردانی می‌کنم و این تلاش‌ها را برای خدمتی که در این مجموعه داشتند با گوشت و پوست و استخوان خود لمس می‌کنم.

وی با اشاره به این که تهران یکی از استان‌هایی است که در همه واحدها و بخش‌های انتظامی، آگاهی، اطلاعات و امنیت و … پرکارتر بوده و ویژگی‌ خاصی دارد، اظهارکرد: اثرگذاری ماموریت‌ها در تهران و موفقیت و ضعف در آن قطعا به سراسر کشور تسری پیدا می‌کند و اینها سبب می‌شود تا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حساسیت بالایی داشته باشد.

رادان با اشاره به این که تمام زحمات شما در انجام ماموریت‌ها برای ما قابل لمس و درک است، خاطرنشان کرد: هیچکس نمی‌تواند منکر مدیریت مطلوب و قابل قدردانی مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سالگرد حوادث شهریور سال گذشته که برخی به دنبال تهییج و فراخوان و به دنبال آن، ایجاد نا امنی‌ بودند، باشد.

آماده باش ۳۰ هزار مامور پلیس پایتخت در هنگام هک پمپ‌ بنزین‌ها

وی ماموریت بعدی تهران بزرگ را در روزهای اخیر هک شدن پمپ بنزین ها عنوان کرد و افزود: این خبر برای همه خبری عادی محسوب می‌شد و برای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، آماده باش کامل ۳۰ هزار نیروی پای کار بود که خوشبختانه به نحوی مدیریت شد که حادثه‌ای پیش نیامد.

فرمانده فراجا با اشاره به پاکسازی منطقه هرندی و شوش و ایجاد لذت زندگی و چهره مطلوب شهری برای این منطقه را از دیگر خدمات مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان و خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا این منطقه به چهره قبلی خود بازنگردد.

رادان در ادامه به موضوع مبارزه با سرقت در مجموعه انتظامی تهران بزرگ اشاره کرد و افزود: در این حوزه اقدامات بسیار در خور توجهی صورت گرفته ولی باید بیش از پیش تلاش کنیم و برای مردم این تلاش‌های پلیس ملموس‌تر باشد.

وی مبارزه با سرقت را تلفیقی از اقدامات مناسب صورت گرفته از جمله دستبد و پابند الکترونیکی و انجام اقدامات کارآگاهان پلیس‌های آگاهی، پیشگیری، امنیت و سایر رده ها عنوان کرد و افزود: باید با اطلاع رسانی بهنگام این موضوعات برای مردم بیش از پیش تبیین شود.

فرمانده فراجا به موضوع هوشمندسازی پلیس اشاره و خاطرنشان کرد: این امر قطعا مستلزم  ساختار، رفتار و بافتار است که می توانند ما را در هوشمندسازی و توانمندسازی پلیس یاری و در انجام ماموریت‌ها موفق سازند.

رادان به طرح‌های مطرح شده در جلسه از سوی روسای پلیس‌ها و معاونان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اشاره کرد و گفت:‌ قطعا با تمام قوا از طرح‌های مطرح شده‌ای که قابلیت اجرایی در وضعیت موجود داشته باشند استقبال و موانع موجود را مرتفع خواهیم کرد.

وی به مسئله آشفتگی در انضباط شهری اشاره کرد و گفت: پذیرفته نیست که تهران امن ظاهری نامنظم و آشفته داشته باشد و باید با آموزش، فرهنگ سازی، اقدامات ایجابی و … برای کاهش این آشفتگی‌ها و نظم بخشی به امر ترافیک و ترددها تلاش مجدانه داشته باشیم.

 

منبع خبر: رکنـا