به گزارش زیرنویس،رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری از کشف بیش از ۲۵ تن سنگ ساختمانی مرمر قاچاق از یک دستگاه تریلی خبر داد. سرهنگ کارآگاه افشاری تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مأموران پلیس موفق به کشف یک دستگاه تریلی حامل سنگ ساختمانی مرمر قاچاق در محدوده شهرک […]

به گزارش زیرنویس،رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری از کشف بیش از ۲۵ تن سنگ ساختمانی مرمر قاچاق از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه افشاری تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مأموران پلیس موفق به کشف یک دستگاه تریلی حامل سنگ ساختمانی مرمر قاچاق در محدوده شهرک شمس آباد شدند.

وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه محرز شد یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی از استان‌های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت است که در جاده قدیم قم، ورودی شهرک شمس آباد رؤیت شد و مأموران خودروی مذکور را متوقف کردند. 

سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه مشخص شد که که متهمان اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها کرده و تحت پوشش یک فقره  بارنامه غیر اقدام به حمل مقادیری کالا کردند در حالی که پس از بازدید مشخص شد بارخارجی و بارنامه، اسناد و مدارک گمرکی ساختگی است. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه کالاهای کشف شده شامل بیش از ۲۵ تن سنگ مرمر خارجی بود افزود: پرونده تشکیل شده به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ افشاری خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کردند.

 

منبع خبر: رکنـا