حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ، طی پیامی شهادت صالح العاروری، مسئول برجسته فلسطینی را تبریک و تسلیت گفت.  متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم مجدداً رژیم غاصب‌‌ صهیونیستی مرتکب جنایتی دیگر شد و پس از حدود صد روز نسل‌کشی مردم غزه و تلاش مذبوحانه برای کوچ اجباری این مقاومان […]

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ، طی پیامی شهادت صالح العاروری، مسئول برجسته فلسطینی را تبریک و تسلیت گفت.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مجدداً رژیم غاصب‌‌ صهیونیستی مرتکب جنایتی دیگر شد و پس از حدود صد روز نسل‌کشی مردم غزه و تلاش مذبوحانه برای کوچ اجباری این مقاومان مظلوم، دست به ترور صالح العاروری مسئول برجسته فلسطینی و از اعضای ارشد جنبش مقاوم حماس و دو تن از فرماندهان گردان‌های قسام زد.

 بی‌تردید، شهادت‌ آرزوی علی‌الدوام مجاهدان راه خداست و بندگان مخلص خداوند، با آغوش باز از کشته شدن در راه حق استقبال می‌کنند؛ شهید العاروری نیز در مسیر پرافتخار شهدای جبهه مقاومت گام برداشت و در شب شهادت سیدالشهدای محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، به همرزمان شهیدش پیوست؛ خداوند روح این شهید والامقام و تمام شهدای جریان مقاومت اسلامی را متعالی گرداند.

بی‌گمان، خون‌‌ شهید العاروری و تمامی شهدای اخیر سرزمین فلسطین، درخت‌ تناور مقاومت‌‌ اسلامی را بیش از پیش آبیاری و آتش‌ خشم‌ ملت مقتدر اما مظلوم فلسطین‌ را شعله‌ورتر خواهد کرد.

منبع خبر: رکنـا