حذف مجری مشهور تلویزیون از صداوسیما؛ با ۳۴سال سابقه باید خانه‌نشین باشم!
حذف مجری مشهور تلویزیون از صداوسیما؛ با ۳۴سال سابقه باید خانه‌نشین باشم!

عصر ایران نوشت:‌ سودابه آقاجانیان ـ گوینده مستند «این راه روشن است» که این شب‌ها از رادیو ایران پخش می‌شود ـ درباره فعالیت این روزهایش گفت: «در این برنامه گفت‌وگومحور با کارشناسان گفت‌وگو می‌کنم. این مستند، برنامه‌ای سیاسی اجتماعی است که می‌طلبد با لحنی جدی اجرا شود. محور صحبت‌های کارشناسان این برنامه در حوزه مسائل […]

- حذف مجری مشهور تلویزیون از صداوسیما؛ با ۳۴سال سابقه باید خانه‌نشین باشم!

عصر ایران نوشت:‌ سودابه آقاجانیان ـ گوینده مستند «این راه روشن است» که این شب‌ها از رادیو ایران پخش می‌شود ـ درباره فعالیت این روزهایش گفت: «در این برنامه گفت‌وگومحور با کارشناسان گفت‌وگو می‌کنم. این مستند، برنامه‌ای سیاسی اجتماعی است که می‌طلبد با لحنی جدی اجرا شود. محور صحبت‌های کارشناسان این برنامه در حوزه مسائل سیاسی، بین‌المللی و جهان اسلام است.

البته بنا به صحبت‌هایی که تهیه‌کننده قبل از ضبط برنامه با من دارد، درباره مطالبی که می‌گویند، فکر و مطالعه می‌کنم. هیچ‌گاه به‌خاطر ندارم که با ذهن خالی در استودیو حاضر شده باشم.»

آقاجانیان که در گذشته در برنامه‌های اجتماعی «تصویر زندگی»، «در انتهای الوند» و گفت‌وگو محور و مناسبتی تلویزیون حضور پررنگی داشت، ادامه داد: در حال حاضر به‌طور مناسبتی برای ایرانصدا، کتاب‌های صوتی اجرا می‌کنم. بیشتر این کتاب‌ها در حوزه معارفی، مذهبی یا در زمینه شهدا، خاطرات شهدا و همسرانشان بوده است.

این گوینده درباره فعالیت‌ در رادیو می‌گوید: متاسفانه با ۳۴ سال سابقه در برنامه‌های رادیویی ـ تلویزیونی باید خانه‌نشین باشم و هیچ برنامه روتین و ثابتی در صداوسیما نداشته باشم؛ در صورتی که من از سال ۶۹ وارد سازمان شده‌ام و در همه حوزه‌ها از جمله سیاسی سیما و صدا برنامه داشته‌ام و به عنوان گوینده و مجری ارشد شناخته شده‌ام.

او ادامه داد: مگر من از کار افتاده‌ام که برنامه‌ای ندارم!؟ الحمدالله به لحاظ حراستی هیچ مشکلی ندارم که بگویم ممنوع‌ الفعالیت یا ممنوع التصویر هستم ولی چرایی این موضوع که برنامه ندارم را نمی‌دانم.

«این راه روشن است» به تهیه‌کنندگی شیرین بغدادی و اجرای سودابه آقاجانیان از شنبه نهم دی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از رادیو ایران پخش می شود.

به گفته آقاجانیان در قسمت‌های مختلف این برنامه با حضور علیرضا داوودی کارشناس سیاست و رسانه و استاد دانشگاه به مفهوم بصیرت، تاثیر این مفهوم در سیاست و اجتماع، مفهوم مقاومت و نسبت بصیرت و مقاومت و جایگاه ایران در مقاومت در سطح منطقه و جهان پرداخته می‌شود.

منبع: اطلاعات انلاین