یحیی گل محمدی برای حفظ عزت خود برود/ برانکو می تواند پرسپولیس را نجات بدهد
یحیی گل محمدی برای حفظ عزت خود برود/ برانکو می تواند پرسپولیس را نجات بدهد

بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری سرخپوشان اظهار کرد: به نظرم بهتر است یحیی برود تا احترام و عزتش حفظ شود. گل محمدی با این تیمی که دارد نتیجه نمی‌گیرد و تیم پرسپولیس برابر تیم مس رفسنجان در سطح لیگ دسته سوم بازی کرد. به نظرم پرسپولیس را […]

- یحیی گل محمدی برای حفظ عزت خود برود/ برانکو می تواند پرسپولیس را نجات بدهد

بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری سرخپوشان اظهار کرد: به نظرم بهتر است یحیی برود تا احترام و عزتش حفظ شود. گل محمدی با این تیمی که دارد نتیجه نمی‌گیرد و تیم پرسپولیس برابر تیم مس رفسنجان در سطح لیگ دسته سوم بازی کرد. به نظرم پرسپولیس را بیرانوند نجات داد و اگر بیرانوند را نداشته باشند به مشکل می‌خورند.

پرسپولیس یک مربی بزرگ می خواهد 

او افزود: من مشکلی با گل محمدی ندارم و آرزوی موفقیت برای این مربی دارم. همچنین به درویش می‌گویم زیاد شلوغش نکند و استعفای گل محمدی را بپذیرد. مربی آن قدر در کشورمان داریم که می‌تواند تیم پرسپولیس را جمع کند. این تیم بیمار است و سرخپوشان ۱۲ بازی کردند، اما فقط ۲ بازی را با یک گل پیروز شدند. متاسفانه هواداران ما زمانی که ما صحبت می‌کنیم توهین می‌کنند. گل محمدی دیگر نمی‌تواند کار کند و پرسپولیس یک مربی بزرگ می‌خواهد.

من فکر می کنم گل محمدی به سپاهان می رود 

سلطانی گفت: برانکو تیم پرسپولیس را خوب بست و جمع کرد و این تیم موفق شد و به تدریج این مهره‌ها رفتند. شما ببینید چند بازیکن برتر را  به سپاهان دادیم و به جای آن‌ها بازیکنان بدتری را آوردیم.  من فکر می‌کنم گل محمدی به سپاهان برود و آرزوی موفقیت برایش دارم. به نظرم اگر گل محمدی برود به نفع پرسپولیس و خودش هست، چون عنان کار از دستش در رفته است.

نیمکت فنی پرسپولیس ضعیف است 

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: من از روی بغض و کینه نمی‌گویم و هیچ دشمنی با گل محمدی ندارم و با او دوست و رفیق هستم و آرزوی موفقیت برایش دارم. من نمی‌خواهم جای گل محمدی بنشینم وسرمربی پرسپولیس شوم. نیمکت فنی که مربیان نشستند  همه ضعیف هستند. متاسفانه گل محمدی از پیشکسوتان و بازیکنان سابق پرسپولیس در کادر فنی تیم استفاده نمی‌کند. مطهری و باقری دستیاران گل محمدی بودند که هر ۲ نفر را کنار گذاشتند. تیم پرسپولیس در سال‌های گذشته ۳، ۴ گل می‌زد و خیلی راحت برای قهرمانی بالا می‌آمد، اما الان هر بازی که می‌شود باید تنمان بلرزد که اتفاقی رخ بدهد حداقل یک گل پرسپولیس بزند.

درویش به دنبال یک مربی خوب باشد 

او افزود: تیم پرسپولیس برابر تیم استقلال خوزستان که ته جدول قرار دارد به زور مساوی می‌کند. درویش دارد اشتباه می‌کند و او دنبال یک مربی خوب باشد تا دل هواداران را شاد کندچون هواداران ناراحت هستند.

مربیان خوبی داریم که می توانند پرسپولیس را جمع و جور کنند 

سلطانی درباره اینکه بهترین گزینه برای هدایت تیم پرسپولیس چه کسی است، گفت: همه حرف و حدیث هست. به نظرم برانکو می‌تواند پرسپولیس را نجات بدهد و او مربی دانایی بود. اکنون درویش از گل محمدی حمایت می‌کند ۳ روز دیگر می‌خواهد چه کار کند. بازی شمس آذر را می‌بینم لذت می‌برم. به هر حال دست گل محمدی را خواندند و آنالیز کردند. سرمربی به پرسپولیس بیاورند که بتواند تغییرات کلی به تیم بدهد و برخی از بازیکنان پرسپولیس در حد و اندازه‌های این تیم نیستند. اگر بیرانوند از پرسپولیس برود این تیم نابود می‌شود. به نظرم باید بیماری پرسپولیس را درمان کنیم و احساسم این است که گل محمدی برود و شاید در تیم دیگری موفق شود، اما او با این ارنج و ترکیب نمی‌تواند به موفقیت برسد. مربیان خوبی در بین پیشکسوتان داریم که می‌توانند پرسپولیس را جمع و جور کنند تا نیم فصل دوم این تیم را حفظ کنند تا تکلیفش مشخص شود.  

باشگاه خبرنگاران