جواد نکونام تاکید دارد که تیمش باید در تعطیلات زمستانی تقویت شود و حتی در یکی از کنفرانس‌های خبری پیش از پایان دور رفت اعلام کرد استقلال برای حفظ این سیر باید ۵ بازیکن را جذب کند. در این خصوص باید حق را به سرمربی تیم استقلال داد به این خاطر که در نیم فصل […]

- چرا نکونام برای استقلال درخواست اردوی خارجی نکرد؟

جواد نکونام تاکید دارد که تیمش باید در تعطیلات زمستانی تقویت شود و حتی در یکی از کنفرانس‌های خبری پیش از پایان دور رفت اعلام کرد استقلال برای حفظ این سیر باید ۵ بازیکن را جذب کند. در این خصوص باید حق را به سرمربی تیم استقلال داد به این خاطر که در نیم فصل دوم شرایط بازی برای همه تیم‌ها سخت‌تر می‌شود، چون تیم‌ها با شناخت بیشتری نسبت به هم به میدان می‌آیند.

نه از سوی جواد نکونام و نه از سوی باشگاه استقلال محل برپایی اردوی استقلال مشخص نشده است چون برای سرمربی تیم جذب بازیکن مهم‌تر است و جواد نکونام روی این موضوع تاکید دارد. به واقع او زمانی تیمش را به اردو می‌برد که بازیکنان جدید خریداری شده باشند در غیر این صورت به نظر می‌رسد اردوی استقلال کنسل می‌شود تا تیم در تهران باقی بماند و بازیکنان جدیدش را خریداری کند.

استقلال در ابتدای فصل هم اردوی تدارکاتی نداشت به این خاطر که بیشتر وقت کادر فنی تیم صرف خرید بازیکنان شد. البته باشگاه استقلال در ابتدای فصل به دلیل محدودیت‌های مالی در جذب بازیکنان مد نظر جواد نکونام موفق عمل نکرد.

منبع: خبـر ورزشی