ویتور روکه از اتلتیکو پارانائنسه به بارسلونا پیوست و شماره جدید تیمش در نوکمپ به او داده شده است. این بازیکن برزیلی در ادامه فصل پیراهن شماره ۱۹ را بر تن خواهد کرد و راه مسی را ادامه خواهد داد. اسطوره بزرگ بارسا در روزهای اولیه حضور در تیم اصلی برای دو فصل شماره ۱۹ […]

- شماره لیونل مسی در بارسلونا یک صاحب جدید پیدا کرد

ویتور روکه از اتلتیکو پارانائنسه به بارسلونا پیوست و شماره جدید تیمش در نوکمپ به او داده شده است. این بازیکن برزیلی در ادامه فصل پیراهن شماره ۱۹ را بر تن خواهد کرد و راه مسی را ادامه خواهد داد. اسطوره بزرگ بارسا در روزهای اولیه حضور در تیم اصلی برای دو فصل شماره ۱۹ را بر تن کرد و بعد از اینکه رونالدینیو باشگاه را ترک کرد پیراهن شماره ۱۰ به او رسید.

بارسلونا عملکرد ضعیفی در فصل داشت و امیدوار است که ویتور روکه بتواند تیم را تقویت کند. شاگردان ژاوی پس از ۱۸ بازی فصل، ۷ امتیاز کمتر از خیرونای صدرنشین دارند و با مشکلات زیادی در گلزنی روبرو هستند. روبرت لواندوفسکی با ۸ گل بهترین گلزن این تیم در لیگ است و فران تورس با تنها ۳ گل در رتبه بعدی لیست قرار دارد.

آخرین بازیکنی که پیراهن شماره ۱۹ بارسلونا را پوشید فرانک کسیه هافبک بود. این عدد در فصول اخیر توسط فران تورس، سرخیو آگوئرو و مارتین بریتویت نیز استفاده شد. جدیدترین خرید بارسلونا با تیم ژاوی تمرین کرده و امیدوار است که با شروع مجدد بازی‌ها در سال جدید وارد میدان شود. کاتالان‌ها اولین بازی خود در سال ۲۰۲۴ را روز پنجشنبه مقابل لاس پالماس در لالیگا برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: برترین لحظات لیونل مسی در سال ۲۰۲۳/ از رکوردشکنی قهرمان جام‌جهانی تا قهرمانی آمریکایی و هشتمین توپ‌طلا

منبع: خبـر ورزشی