به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از مبینا نعمت زاده و میرهاشم حسینی ۲ ملی پوش تکواندوکار ایران به دلیل عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی تقدیر کرد. وزیر ورزش همچنین از فاطمه صفرپور و نیلوفر صفریان دو مربی تکواندوی ایران به دلیل کسب عنوان برترین مربی […]

- در سه گرند پری با قرعه نحس مواجه شدم اما توانستم مدال برنز را کسب کردم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از مبینا نعمت زاده و میرهاشم حسینی ۲ ملی پوش تکواندوکار ایران به دلیل عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

وزیر ورزش همچنین از فاطمه صفرپور و نیلوفر صفریان دو مربی تکواندوی ایران به دلیل کسب عنوان برترین مربی جهان تجلیل کرد.

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم گفت: این یک جلسه دوستانه است که خود آقای وزیر زحمت کشیدند و خواستند از نزدیک با تعدادی از ورزشکاران و قهرمانان ما باشند. جای تشکر دارد که وزیر محترم تا این حد ریزبین هستند و ما از او به دلیل اهمیت به وررشکاران و مربیانی که افتخارات بزرگی به دست آوردند، قدردانی می‌کنم.

او افزود: امیدوارم این جلسات بیشتر شود تا ورزشکاران و مربیان ما و خود ما انگیزه بیشتری برای تلاش داشته باشند.

اصغر رحیمی مدیر فنی تیم ملی ملی تکواندو در حاشیه این دیدار گفت: ۲ مربی ما در بخش بانوان بهترین مربی دنیا شدند. خانم فاطمه صفرپور که از مربیان زحمتکش ما هستند و نیلوفر صفریان نیز که از مربیان خیلی خوب ما هستند. همچنین خانم مبینا نعمت زاده اگر مساله رویارویی با رژیم صهیونیستی را در ۲ مرحله نداشت حتما سهمیه خود را از طریق رنکینگ گرفته بود. او تلاشش را می‌کند تا در مسابقات قاره‌ای به سهمیه المپیک برسد. در بخش مردان نیز میرهاشم حسینی که در المپیک توکیو حضور داشت، فقط مدال المپیک را کم دارد. ایشان هم در او این بازی خود در رقابت‌های جهانی به قرعه ناجور برخورد کردند، در حالی که او شانس مدال ما بود.

رییس فدراسیون تکواندو افزود: تیم ملی پسران ما از دیروز تمرینات خود را شروع کرده و بانوان ما نیز از روز شنبه اردوی خود را شروع می‌کند تا برای مسابقات کسب سهمیه آماده شوند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا