بارسلونا همچنان امیدوار به جذب وینگر برزیلی
بارسلونا همچنان امیدوار به جذب وینگر برزیلی

به گزارش زیرنویس، بارسلونا معتقد است که آنها فاقد یک وینگر پویا هستند که توانایی جذب مدافعان را داشته باشد برهمین اساس آنها به زودی یک وینگر جدید را به خدمت خواهند گرفت.  براساس گزارش اسپورت، بارسلونا همچنان در مورد خرید ساوینیو اصرار دارد. ساوینیو وینگر ۱۹ ساله برزیلی، یکی از اهداف این فصل کاتالان‌ها […]

به گزارش زیرنویس، بارسلونا معتقد است که آنها فاقد یک وینگر پویا هستند که توانایی جذب مدافعان را داشته باشد برهمین اساس آنها به زودی یک وینگر جدید را به خدمت خواهند گرفت. 

براساس گزارش اسپورت، بارسلونا همچنان در مورد خرید ساوینیو اصرار دارد. ساوینیو وینگر ۱۹ ساله برزیلی، یکی از اهداف این فصل کاتالان‌ها بوده است. او ۴ گل و ۵ پاس گل به نام خود ثبت کرده است. این بازیکن با توجه به سرعت و قدرت دریبل به خیرونا کمک زیادی کرده به همین دلیل بارسلونا به این بازیکن چشم دارد.

با این حال به نظر می‌رسد منچستر سیتی و تروا فرانسه به جذب این بازیکن علاقمند هستند از طرفی خیرونا تمایل دارد این بازیکن در باشگاه بماند. این گزینه‌ها یک چیز را روشن می کند اینکه ارزش ساوینیو همچنان در حال صعود است.

گفته می‌شود به او حتی پیشنهاداتی از لیگ برتر انگلیس و بوندسلیگا در ژانویه رسیده است. هرگونه تصمیم گیری در مورد آینده او به تابستان موکول شده است. این به نوعی به بارسلونا هم کمک می کند چون این تیم در حال حاضر نمی‌توانست حرکتی انجام دهد.

پایان پیام/





منبع: فارس