نقشه جدید وزیر اطلاعات اسرائیل برای مردم غزه
نقشه جدید وزیر اطلاعات اسرائیل برای مردم غزه

 یک عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مقاومت در پاسخ به ابتکارعمل مصر پیشنهادی را از طرف جنبش جهاد اسلامی و جنبش حماس به قاهره ارائه کرد. بر اساس گزارش روزنامه زمان رژیم صهیونیستی سه‌شنبه نشستی در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برای بررسی روز بعد از جنگ برگزار شد و لابی جدیدی […]

- نقشه جدید وزیر اطلاعات اسرائیل برای مردم غزه

 یک عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مقاومت در پاسخ به ابتکارعمل مصر پیشنهادی را از طرف جنبش جهاد اسلامی و جنبش حماس به قاهره ارائه کرد.

بر اساس گزارش روزنامه زمان رژیم صهیونیستی سه‌شنبه نشستی در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برای بررسی روز بعد از جنگ برگزار شد و لابی جدیدی به نام «پیروزی اسرائیل» تشکیل شد.

گملیل طی این جلسه گفت: «در پایان جنگ حکومت حماس از این خواهد رفت و ساکنان غیرنظامی به صورت کامل به کمک‌های انسانی وابسته خواهند شد. فرصت شغلی وجود نخواهد داشت و ۶۰ درصد زمین‌های کشاورزی در غزه به مناطق حائل امنیتی تبدیل خواهند شد.»

وی نقشه نوار غزه بعد از جنگ را ارائه کرد که بر اساس آن ساکنان از تمام محورها محاصره شده و رژیم صهیونیستی روابط با غزه را قطع کرده و مرزهای امنیتی را از حد معمول گسترده‌تر خواهد کرد.

مسئولان فلسطینی‌ نسبت به پیامدهای تبلیغات صهیونیست‌ها درباره کوچ داوطلبانه ساکنان غزه هشدار داده‌اند.

منابع رسانه‌ای عبری فاش کردند که درپی ترور معاون دفتر سیاسی جنبش حماس در بیروت، اسرائیل درحال آماده کردن خود برای پاسخ قوی حزب‌الله است.

احمد مجدلانی، وزیر توسعه اجتماعی فلسطین تاکید کرد که تبلیغ ایده کوچ داوطلبانه فلسطینی‌ها از غزه از سوی مقامات رژیم صهیونیستی، نتیجه طبیعی کوچ اجباری است که این رژیم با قدرت آتش تحمیل کرده است.

جنگ در نوار غزه با تداوم بمباران مناطق مختلف نوار غزه وارد هشتاد و نهمین روز خود شده‌ است، در حالی که ترور و به شهادت رسیدن صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی حماس در حومه بیروت حکایت از تشدید اوضاع دارد.

رسانه‌های لبنانی سه‌شنبه گزارش دادند که انفجاری در منطقه المشرفیه ضاحیه جنوبی بیروت رخ داد که ناشی از حمله یک پهپاد اسرائیلی به دفتر حماس در ضاحیه جنوبی بیروت بود. در این حمله صالح العاروری و تعداد دیگری از اعضای حماس به شهادت رسیدند. المیادین اعلام کرد که پهپاد اسرائیلی با سه موشک این ساختمان را هدف قرار داد و در پی آن، چهار تن به شهادت رسیدند.

منبع: اطلاعات انلاین