بنچمارک انتوتو از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند تا آخر دسامبر ۲۰۲۳ (دی و بهمن ۱۴۰۲) رونمایی کرده است و یک رهبر جدید در این لیست وجود دارد. جایگاه اول برای گوشی ردمی K70E شیائومی است، یک محصول میان‌رده که ماه پیش معرفی شد.   متمایز بودن گوشی شیائومی ردمی کی ۷۰ ای به خاطر پردازنده‌ی دیمنسیتی […]

 بنچمارک انتوتو از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند تا آخر دسامبر ۲۰۲۳ (دی و بهمن ۱۴۰۲) رونمایی کرده است و یک رهبر جدید در این لیست وجود دارد. جایگاه اول برای گوشی ردمی K70E شیائومی است، یک محصول میان‌رده که ماه پیش معرفی شد.

 

متمایز بودن گوشی شیائومی ردمی کی ۷۰ ای به خاطر پردازنده‌ی دیمنسیتی ۸۳۰۰ است که عملکردی برابر با برخی از تراشه‌های پرچمدار دارد. لیست ۱۰تایی بهترین گوشی میان رده را در پایین مشاهده می‌کنید.

 

گوشی جدید ردمی K۷۰E با کسب امتیاز چشمگیر ۱٬۴۱۳٬۴۲۸، جایگاه برتر جدول امتیازات را به خود اختصاص داده است. در رده‌ی دوم گوشی ریلمی GT Neo ۵ SE با نزدیک به ۲۵۰٬۰۰۰ امتیاز پایین‌تر قرار دارد.

 

این گوشی قدرتمندترین گوشی میان رده دنیا است

 

 

با اینکه گوشی ریلمی GT Neo 5 SE و ردمی نوت ۱۲ توربو عملکرد ظاهرا ضعیفی دارند اما به خاطر پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ چندین ماه است که به طور مداوم در لیست میان‌رده‌های برتر انتوتو قرار داشته‌اند.

 

با توجه به لیست، قدرت زیاد پردازنده‌ی دیمنسیتی ۸۳۰۰ مشخص می‌شود و با عرضه‌ی گوشی‌های دارای این پردازنده مانند شیائومی سیوی ۴ و پوکو X6 پرو، می‌توان پیش‌بینی کرد که در ماه‌های آینده دستگاه‌های جدیدی را در جدول امتیازات ببینیم.

 

برترین ها

+