ایگناسیو: بحث های داوری حاشیه است باید ۳ بر صفر می بردیم
ایگناسیو: بحث های داوری حاشیه است باید ۳ بر صفر می بردیم

به گزارش خبرنگار زیرنویس از اهواز، مارتینز ایگناسیو بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: من ۱۱ بازی سرمربی این تیم بوده‌ام. از روز اولی که در این تیم بوده‌ام تیم وضعیت بدی داشت بدون امتیاز؛ ما نیم‌فصل اول را تمام کردیم و دیگر خطر سقوط نداریم. ما […]

به گزارش خبرنگار زیرنویس از اهواز، مارتینز ایگناسیو بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: من ۱۱ بازی سرمربی این تیم بوده‌ام. از روز اولی که در این تیم بوده‌ام تیم وضعیت بدی داشت بدون امتیاز؛ ما نیم‌فصل اول را تمام کردیم و دیگر خطر سقوط نداریم. ما تیمی بودیم که در بیشتر بازی‌ها گل دریافت می‌کردیم. می‌دانید که چند بازی است گلی دریافت نکرده‌ایم. شما باید بدانید حرفه‌ای هستید. پیکان، ذوب‌آهن، استقلال، آلومینیوم، استقلال خوزستان منظورم این است از زمانی من سرمربی تیم شده‌ام تعداد گل های خورده تیم کمتر شده  است. امروز  باید ۳ بر صفر پیروز می‌شدیم. مقابل تیم‌های بالانشین خوب عمل نکردیم و باختیم ولی با بقیه تیم‌ها تقریباً برابر بازی کردیم.

وی افزود: از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم برای حمایتی که از من کردید. از هواداران تشکر می‌کنم که تیم را تشویق و حمایت کردند و مهم‌تر از همه عملکرد و تلاش بازیکنان در زمین بود. بازی را امروز خوب شروع کردیم. بعد از گل اول دو موقعیت خوب گلزنی دیگر هم داشتیم. 

سرمربی تیم فوتبال فولادبا اشاره به صحبت‌های باشگاه نساجی گفت: شنیده‌ام در مورد داوری صحبت‌های مطرح شده اما توپی که به عسگری رسید آفساید نبود. اینها بحث‌های حاشیه‌ای است در طول ۹۰ دقیقه ما از حریف سرتر بودیم. 

ایگناسیو در مورد اینکه در ۲۵ دقیقه آخر تیم شما چند موقعیت گلزنی از دست داد، عنوان کرد: ممنون از سؤال‌تان، یک روز دوستی از من پرسید از بازیکنان آکادمی استفاده می‌کنید من آن روز گفتم تازه به این تیم آمده‌ام بعد از مدتی که گذشت اکنون بازیکنان جوان تیم ما زیاد شده‌اند. جوانان اکنون بسته به عملکردشان دارد تا بتوانند در زمین بازی کنند. 

وی در مورد  اینکه به نظر می‌رسد فولاد در نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت دارد، اظهار داشت: چون در نیم‌فصل دوم دیگر نمی‌توانم بگویم من نبوده‌ام کاملاً متوجه‌ام فولاد تیم بزرگی است. این موضوع را متوجه‌ام که فولاد در گذشته جام‌های قهرمانی برده است. ما لحظات سختی را در نیم فصل اول پشت‌سر گذاشتیم و این مسائل بستگی به سیاست باشگاه دارد. منتظریم که اتفاقات خوب در نیم فصل دوم بیفتد. این موضوع را فراموش نکنید که باشگاه مطمئناً تیم را  تقویت خواهد کرد به صورت خیلی جدی.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در مورد لیست خروجی تیم گفت: در روز آینده این لیست را ارائه می‌دهیم.

پایان پیام/





منبع: فارس