به گزارش زیرنویس، باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا مهاجم گلزن و سابق هلندی تیم فوتبال این باشگاه را بار دیگر به خدمت بگیرد. با پایان رقابت‌های لیگ برتر در نیم‌فصل اول، حالا تیم‌های حاضر در این مسابقات برای حضور هرچه بهتر در ادامه این رقابت‌ها در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت خود […]

به گزارش زیرنویس، باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا مهاجم گلزن و سابق هلندی تیم فوتبال این باشگاه را بار دیگر به خدمت بگیرد.

با پایان رقابت‌های لیگ برتر در نیم‌فصل اول، حالا تیم‌های حاضر در این مسابقات برای حضور هرچه بهتر در ادامه این رقابت‌ها در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت خود هستند.

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی که نیم فصل را با ۳ امتیاز پایین‌تر از استقلال تهران و سپاهان اصفهان به پایان رساند، در این فصل در امر گلزنی ناکام بوده است و آن‌طور که باید نتوانسته زهردار عمل کند و همین موضوع سبب شده است تا قرمزها به فکر تقویت خود در خط حمله باشند.

یکی از گزینه‌های مدنظر خط حمله سرخ‌پوشان یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و سابق این باشگاه است. لوکادیا بعد از فسخ یک‌طرفه قرارداد خود با سرخ‌پوشان به تیم کانگجو مایتی لاینز در سوپر لیگ چین پیوست. این بازیکن در مدت زمان حضور خود در این باشگاه ۲۳ بازی انجام داده و موفق به زدن ۷ گل شده است.

به دنبال حضور این مهاجم هلندی در تیم چینی و فسخ قرارداد با پرسپولیس، مدیران این باشگاه از مهاجم سابق خود به فیفا شکایت کردند. در نهایت فیفا لوکادیا را محکوم کرد و این بازیکن محکوم و ملزم به پرداخت ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه شد که باید آن را به حساب باشگاه واریز کند.

با این حال، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مقدمات لازم برای بازگشت این مهاجم گلزن را در بین سرخ‌پوشان فراهم کند و گفته می‌شود اقدامات مثبتی در این خصوص صورت گرفته است.

البته در حال حاضر موضوع حائز اهمیت استعفای یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس است. در صورت بازگشت سرمربی سرخ‌پوشان باشگاه مذاکرات خود را برای بازگرداندن مهاجم سابق و هلندی از سر خواهد گرفت.