در دقیقه چهلم دیدار شاگردان جواد نکونام و تراکتور در تاریخ بیستم آبان، یک اتفاق تلخ مدافع ثابت استقلال را از جمع آبی پوشان جدا کرد. محمدحسین مرادمند در خلال برگزاری نیمه اول دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر دچار مصدومیت شد و از آن تاریخ هنوز نتوانسته به جمع هم تیمی‌هایش […]

- وضعیت مدافع استقلالی‌ها پس از اتفاق تلخ

در دقیقه چهلم دیدار شاگردان جواد نکونام و تراکتور در تاریخ بیستم آبان، یک اتفاق تلخ مدافع ثابت استقلال را از جمع آبی پوشان جدا کرد. محمدحسین مرادمند در خلال برگزاری نیمه اول دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر دچار مصدومیت شد و از آن تاریخ هنوز نتوانسته به جمع هم تیمی‌هایش برگردد.

در این حد فاصل جواد نکونام با بهره گیری از ترکیب نفراتی همچون حامدی‌فر، حردانی، آرمین سهرابیان، جلالی، سلیمی و روزبه چشمی در جمع مدافعان خود تلاش کرد تا خدشه‌ای در عملکرد سیستم دفاعی استقلال ایجاد نشود که در پایان هم این تیم با دریافت تنها ۹ گل آمار مطلوب بهترین خط دفاعی در دور رفت در تعداد گل‌های خورده را برای استقلال بر جای گذاشت.

شنیدیم مرادمند در روزهای تعطیلی تمرینات این تیم، تمرینات فیزیوتراپی و بدنسازی خود را تعطیل نکرده و با هماهنگی لازم بین کادرفنی و کادر پزشکی، این روزها درصدد دستیابی به آمادگی کامل برای بازگشت به دور برگشت مسابقات لیگ برتر است.

منبع: خبـر ورزشی