محمدکاظم: غیرتی بازی کردیم و مستحق برد بودیم
محمدکاظم: غیرتی بازی کردیم و مستحق برد بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه ۱۳ دی با هفت دیدار همزمان در شهرهای گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد، ارومیه، یزد و اردکان پیگیری شد. نود و سومین دیدار هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر مردان ایران به میزبانی اسلامشهر میان تیم‌های طبیعت و مس […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه ۱۳ دی با هفت دیدار همزمان در شهرهای گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد، ارومیه، یزد و اردکان پیگیری شد. نود و سومین دیدار هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر مردان ایران به میزبانی اسلامشهر میان تیم‌های طبیعت و مس رفسنجان برگزار شد و رفسنجانی‌ها سه بر یک به پیروزی رسیدند.

محمد محمدکاظم، سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان درمورد این مسابقه اظهار داشت: تغییراتی در نیم فصل داشتیم. بازیکنان زیادی از تیم جدا شدند، اما امروز با بازیکنانی که در نیم فصل اول کمتر‌ شرایط بازی داشتند مقابل طبیعت قرار گرفتیم که نتیجه بخش بود. بازیکنانم با وجود مصدومیت در این دیدار فوق‌العاده ظاهر شدند و عالی بازی کردند. این بازیکنان هر چه مد نظرم بود را در زمین انجام دادند و مستحق این پیروزی بودند.

وی ادامه داد: طبیعت پیش از این فقط یک باخت در کارنامه خود در بازی‌های خانگی داشت که با نتیجه این بازی توانستیم شکست دیگری را برای حریف قابل احترام خود رقم بزنیم. بچه‌هایم غیرتی بازی کردند و در نهایت مزد تلاش خود را گرفتند اکنون به خانه بر می‌گردیم و به بازی بعدی خود مقابل نیان مشهد فکر می‌کنیم.

همچنین جواد حسین‌آبادی، قطرپاسور تیم والیبال مس رفسنجان هم خاطرنشان کرد: می‌خواستیم نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کنیم، نفراتی که به ما اضافه شدند از بازیکن گرفته تا مصطفی کارخانه باعث شدند تا تیم روحیه‌ای مضاعف بگیرد. نیم فصل اول مسابقات زیادی را از دست دادیم و نتوانستیم آن طور که شایسته است مقابل حریفان حضور یابیم اما در نیم فصل دوم وضعیت متفاوت خواهد شد.

وی افزود: پلی‌آف هدف ما و اولویت تیم است، باید به این فکر کنیم که چگونه می‌توانیم در انتهای دور مقدماتی به این مهم دست پیدا کنیم. طبیعت بازی خوبی ارائه کرد و این دیدار پایاپای بود اما همانطور که گفتم عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم پیروز میدان باشیم.

پایان پیام/





منبع: فارس