منچستریونایتد آماده ارائه پیشنهاد رسمی برای جذب ستاره آتالانتا
منچستریونایتد آماده ارائه پیشنهاد رسمی برای جذب ستاره آتالانتا

به گزارش زیرنویس، براساس گزارش اسپورت، منچستریونایتد در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهاد رسمی برای جذب ادرسون ستاره آتالانتاست. این هافبک برزیلی در این دوره از رقابت‌های سری آ عملکرد خوبی داشته و در ۱۸ بازی لیگ ۴ گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داده است. به نظر می‌رسد منچستریونایتد پس […]

به گزارش زیرنویس، براساس گزارش اسپورت، منچستریونایتد در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهاد رسمی برای جذب ادرسون ستاره آتالانتاست. این هافبک برزیلی در این دوره از رقابت‌های سری آ عملکرد خوبی داشته و در ۱۸ بازی لیگ ۴ گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داده است.

به نظر می‌رسد منچستریونایتد پس از تحت تاثیر قرار گرفتن از عملکردهای اخیر ستاره آمریکایی جنوبی تصمیم گرفته است که علاقه خود را برای جذب این بازیکن ۲۴ ساله علنی کند. 

اگرچه یونایتد هنوز هیچ مذاکره رسمی برای جذب ستاره آتالانتا آغاز نکرده اما علاقه این تیم به این هافبک قطعی است و آنها در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهاد رسمی به زودی برای جذب ادرسون به اولدترافورد هستند.

اسپورت همچنین در بخشی از گزارش خود نوشت که آتالانتا در صورت دریافت پیشنهادی بیش از ۳۵ میلیون پوند اجازه خروج ستاره خود را می‌دهد، بنابراین شیاطین سرخ باید مبلغ قابل توجهی را برای به دست آوردن ادرسون خرج کنند.

این گزارش می‌گوید که خرید این بازیکن ۲۴ ساله برای رکورددار قهرمان لیگ برتر ساده نخواهد بود زیرا بارسلونا نیز مشتاق به خدمت گرفتن این هافبک است و مدیر ورزشی آنها از طرفداران بزرگ اوست.

پایان پیام/





منبع: فارس