زیرساخت‌های استقلال در شأن یک باشگاه پرافتخار نیست
زیرساخت‌های استقلال در شأن یک باشگاه پرافتخار نیست

 علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر پنج‌شنبه در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه سرمایه گذاری ساخت مجموعه ورزشی باشگاه استقلال اظهار کرد: برای آماده‌سازی باشگاه استقلال از نظر فنی و بازیکن، از ابتدا نگاه ما این بود که زیرساخت مناسبی در شأن باشگاه استقلال فراهم کنیم. از همان روزی که کارمان را شروع کردیم، نگاه‌مان به […]

- زیرساخت‌های استقلال در شأن یک باشگاه پرافتخار نیست

 علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر پنج‌شنبه در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه سرمایه گذاری ساخت مجموعه ورزشی باشگاه استقلال اظهار کرد: برای آماده‌سازی باشگاه استقلال از نظر فنی و بازیکن، از ابتدا نگاه ما این بود که زیرساخت مناسبی در شأن باشگاه استقلال فراهم کنیم. از همان روزی که کارمان را شروع کردیم، نگاه‌مان به فضای زیرساخت بود. از این نظر باشگاه استقلال در شأن یک باشگاه پرافتخار آسیا و ایران را ندارد. به همین دلیل برخی اوقات مجبوریم که خارج از فضای باشگاه تمرین کنیم. همه در جریان هستید که باشگاه‌های بزرگ آسیا و جهان کم‌ترین حق‌شان این است که یک مجموعه ورزشی کامل داشته باشند تا تمرینات خوبی داشته باشند و ریکاوری هم کنند.

او ادامه داد: این دغدغه من از روز اول بوده و تا جایی که می‌توانستم در این مسیر گام برداشته شده است. یکسری ساخت و ساز در باشگاه استقلال انجام شده و دنبال این هستیم که باشگاه سلامت استقلال را راه‌اندازی کنیم. این مجموعه شامل سالن استخر و بدنسازی و سونا و جکوزی است. یک مجموعه فیزیوتراپی هم خواهیم داشت که اگر خدا توفیق بدهد این کار را انجام بدهیم. هم‌چنین یک نگاه بلندتر هم به ساخت ورزشگاه اختصاصی داریم. جا دارد از مدیران عامل پیشین باشگاه استقلال به خصوص آقای آجورلو که رابطه خوبی در آن زمان برگزار شد تشکر کنم. تلاش کردیم این ارتباطات را دوباره برقرار کنیم و ایده‌ای که از ابتدا کلید خورده بود را تکمیل کنیم. چندین جلسه با آقای سالمی‌زاده داشتیم و استقلالی اصیل هستند که دوست دارند اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد.

خطیر درباره تعهدنامه امضا شده، عنوان کرد: یک تفاهم نامه است و تعهدآور نیست و فقط ما را نسبت به فراهم کردن مقدمات اولیه متعهد می‌کند. یعنی پیدا کردن زمینی که مناسب ساخت استادیوم باشد و دوستان هم بتوانند یک طراحی خوبی نسبت به آن زمین داشته باشند و به امید خدا پس از این که تعهدات اولیه انجام شد، نسبت به عقد یک قرارداد نهایی گام برمی‌داریم.

باشگاه خبرنگاران