به گزارش زیرنویس، سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی اظهار داشت: در آذرماه سال جاری، به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره اسید پاشی بر روی خودرو سواری درحوزه شهرستان آباده، بلافاصله بررسی موضوع در دستور ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، مخفیگاه یک […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی اظهار داشت: در آذرماه سال جاری، به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره اسید پاشی بر روی خودرو سواری درحوزه شهرستان آباده، بلافاصله بررسی موضوع در دستور ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، مخفیگاه یک نفر که اقدام به این کار کرده بود را شناسایی و وی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه اعتراف کرد بنا به درخواست فردی دیگر اقدام به اسید پاشی بر روی خودرو کرده است، گفت: سریعا متهم ردیف دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.  

فرمانده انتظامی آباده با بیان اینکه متهم ردیف دوم در بازجویی‌ به عمل آمده علت و انگیزه خود را اختلافات مالی با صاحب خودرو اعلام کرد، عنوان داشت: متهمین پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع خبر: رکنـا