به گزارش زیرنویس، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی بهترین گزینه برای جانشینی یحیی گل‌محمدی را برانکو ایوانکوویچ می‌دانند. اما سوال اینجاست که برانکو حاضر به بازگشت به پرسپولیس هست یا نه. یکی از نزدیکان برانکو به روزنامه فرهیختگان گفته است: «در اینکه برانکو علاقه قلبی به پرسپولیس و هوادارانش دارد، شکی نیست اما یکی از […]

به گزارش زیرنویس، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی بهترین گزینه برای جانشینی یحیی گل‌محمدی را برانکو ایوانکوویچ می‌دانند. اما سوال اینجاست که برانکو حاضر به بازگشت به پرسپولیس هست یا نه.

یکی از نزدیکان برانکو به روزنامه فرهیختگان گفته است: «در اینکه برانکو علاقه قلبی به پرسپولیس و هوادارانش دارد، شکی نیست اما یکی از دلایل عمده‌ای که باعث شد او تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد عدم‌صداقت مدیران این باشگاه و مشکلات مالی فراوانی بود که اجازه نمی‌داد این تیم به روند رو به رشدش ادامه دهد. مشکلاتی که به‌نظر می‌آید هنوز پابرجاست. متاسفانه باشگاه پرسپولیس با برانکو کاری کرد که مجبور شد برای دریافت حق و حقوقش به فیفا شکایت کند، درحالی که اصلا این انتظار را نداشت. مدیریت فعلی هم دو سال است که قصد دارد مفاصا حساب مالیات برانکو را برایش ارسال کند که به قولش عمل نکرده و تا زمانی که این اتفاق رخ نداده برانکو پای میز مذاکره با مدیران پرسپولیس نخواهد نشست. تا الان او هیچ پیشنهاد رسمی‌ از پرسپولیس نداشته است.»