میلواکی یک گام به صدر جدول شرق نزدیک تر شد
میلواکی یک گام به صدر جدول شرق نزدیک تر شد

در ادامه رقابت‌های دور گروهی لیگ بسکتبال NBA بامداد امروز میلواکی باکس تیم رده دومی کنفرانس شرق ۱۲۵_۱۲۱ سن آنتونیو اسپرز را شکست داد و ضمن کسب بیست و پنجمین برد فصل به صدر جدول نزدیک‌تر شد. در این دیدار دوین واسل گارد سن آنتونیو با کسب ۳۴ امتیاز ستاره میدان بود، اما نتوانست مانع […]

- میلواکی یک گام به صدر جدول شرق نزدیک تر شد

در ادامه رقابت‌های دور گروهی لیگ بسکتبال NBA بامداد امروز میلواکی باکس تیم رده دومی کنفرانس شرق ۱۲۵_۱۲۱ سن آنتونیو اسپرز را شکست داد و ضمن کسب بیست و پنجمین برد فصل به صدر جدول نزدیک‌تر شد. در این دیدار دوین واسل گارد سن آنتونیو با کسب ۳۴ امتیاز ستاره میدان بود، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

در دیگر دیدار امروز دنور ناگتس قهرمان فصل قبل این رقابت‌ها ۱۳۰_۱۲۷ گلدن استیت وری یرز را مغلوب کرد. نیکولا یوکیچ فوق ستاره صربستانی دنور با کسب ۳۴امتیاز، نه ریباند و ده پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود و نقش بسزایی در برد تیمش داشت.

 

این رقابت‌ها بامداد فردا با برگزاری چهارده دیدار ادامه خواهد یافت. جدول بسکتبال حرفه‌ای ان بی‌ای در کنفرانس شرق تیم‌های بوستون سلتیکس با ۲۶ برد و ۷ باخت در صدر است و تیم‌های میلواکی باکس با ۲۵برد و ۱۰ باخت و فیلادلفیا سونی سیکسرز با ۲۳ برد و ۱۰ باخت دوم و سوم و میامی هیت با ۲۰ برد و ۱۴ باخت چهارم هستند. در کنفرانس غرب تیم‌های مینه سوتا یونایتد با ۲۴ برد و ۹ باخت صدرنشین ماند و تیم‌های اوکلاهماسیتی تاندر با ۲۳ برد و ۱۰ باخت دوم، دنور ناگتس با ۲۵ برد و ۱۱ باخت سوم و لس آنجلس کلیپرز با ۲۱ برد و ۱۲ باخت چهارم هستند. در پائین جدول تیم دیترویت پیستونز با ۳ برد و ۳۱ باخت ضعیف‌ترین عملکرد را دارد و تعداد باخت‌های این تیم رکورد جدید تاریخ ان بی‌ای برای یک فصل است. در این دوره برای نخستین بار جام میان فصل برگزار شد که با قهرمانی تیم لس آنجلس لیکرز به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران