به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، مردم ایران اسلامی امروز – ۱۵ دی ماه – پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور در محکومیت جنایت کور تروریستی عوامل تکفیری صهیونیستی در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید قاسم سلیمانی اسطوره مقاومت و سردار دلها، با سر دادن شعارهایی در محکومیت این جنایت، در تظاهرات […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، مردم ایران اسلامی امروز – ۱۵ دی ماه – پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور در محکومیت جنایت کور تروریستی عوامل تکفیری صهیونیستی در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید قاسم سلیمانی اسطوره مقاومت و سردار دلها، با سر دادن شعارهایی در محکومیت این جنایت، در تظاهرات شرکت کردند.

در این مراسم مردم شهر تهران همراه با مردم سایر شهرهای ایران اسلامی با مشت های گره کرده، شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر دادند. همچنین مردم با شعار لبیک یا حسین یاد شهدای این حادثه تروریستی را گرامی داشتند.

در نماز جمعه امروز تهران، آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران بر پیکر شهیده «فائزه رحیمی» از شهدای عملیات تروریستی کرمان نماز اقامه کرد.

پیکر مطهر شهیده فائزه رحیمی بامداد امروز از کرمان به تهران آمد و مراسم وداع با این شهیده بزرگوار برگزار شد.

شهیده فائزه رحیمی، دانشجو معلم رشته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان و از کازیرنویسن مرکز پژوهش های مجلس بود که در حمله تروریستی روز چهارشنبه کرمان به شهادت رسید.

همچنین مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی کرمان در مصلای بزرگ امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد. پیکرهای مطهر شهدا ابتدا به مصلای امام علی (ع ) آورده شدند و پس از مداحی و عزاداری برای خاکسپاری به محل گلزار شهدای کرمان  – در جوار مرقد سردار حاج قاسم سلیمانی – منتقل شدند. پیکر شهدای شهرستانی نیز برای تشییع به زادگاهشان منتقل شده است.

جنایت تروریستی عصر ۱۳ دی ماه در مسیر برگزاری آیین‌های گرامیداشت چهارمین سالگرد سیدالشهدای مقاومت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان منجر به شهادت و مجروحیت تعداد پرشماری از زائران مزار سردار دل‌ها شد.

در پی حمله تروریستی به زائرین گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد، سران کشورهای جهان و همچنین سازمان‌های بین‌المللی در پیام‌هایی جداگانه به سید ابراهیم رئیسی، ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ایران، این اقدام جنایتکارانه و تروریستی را محکوم کردند.

منبع خبر: رکنـا