غیبت جردن باروز در زاگرب تایید شد
غیبت جردن باروز در زاگرب تایید شد

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی زاگرب در حالی از ۲۰ تا ۲۴ دی برگزار خواهد شد که ۱۱ آزادکار و ۵ فرنگی‌کار کشورمان، توانایی خود را پیش از المپیک در این رویداد محک خواهند زد. جردن باروز ۳۴ ساله را می‌توان یکی از غایبان اصلی این آوردگاه دانست که در یک سال اخیر با کاهش […]

- غیبت جردن باروز در زاگرب تایید شد

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی زاگرب در حالی از ۲۰ تا ۲۴ دی برگزار خواهد شد که ۱۱ آزادکار و ۵ فرنگی‌کار کشورمان، توانایی خود را پیش از المپیک در این رویداد محک خواهند زد.

جردن باروز ۳۴ ساله را می‌توان یکی از غایبان اصلی این آوردگاه دانست که در یک سال اخیر با کاهش وزن از ۷۹ به ۷۴ کیلوگرم، قصد دارد تا شانس خود را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بیازماید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی و حسین ابوذری از کشورمان نیز حضور دارند. در کنار این ۲ ملی‌پوش ایران، کوئینسی (آمریکایی) و جبرائیل گادژیف (جمهوری آذربایجان) نیز از مدعیان این وزن به‌حساب می‌آیند.

گرچه پیش‌تر نام باروز در بین نفرات ثبت‌نامی وزن ۷۴ کیلوگرم این رقابت‌ها دیده می‌شد، اما اتحادیه جهانی از انصراف او از این رقابت‌ها خبر داد.

باید دید انصراف باروز از این تورنمنت به معنای کناره‌گیری‌اش از رقابت برای المپیک خواهد بود و یا اینکه قصد دارد تا با تکیه بر یک دوره سخت بدنسازی خود را مهیای پاریس کند.

باشگاه خبرنگاران