با مروری در صحبت‌های کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال ظرف هفته‌های اخیر، می‌توان تا حدی به حمایت این مدیر سابق باشگاه استقلال از مجموعه فعلی مدیریتی حاضر در این باشگاه پی برد. به ویژه در ارتباط با موضوع شایعه جعل امضای هدایت ممبینی و اینکه اولیایی معتقد بوده مدیران استقلال به علت کمبود زمان […]

- آقامحمدی آمد؛ یک استقلالی دیگر هم به هیئت مدیره آبی‌ها اضافه می‌شود

با مروری در صحبت‌های کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال ظرف هفته‌های اخیر، می‌توان تا حدی به حمایت این مدیر سابق باشگاه استقلال از مجموعه فعلی مدیریتی حاضر در این باشگاه پی برد. به ویژه در ارتباط با موضوع شایعه جعل امضای هدایت ممبینی و اینکه اولیایی معتقد بوده مدیران استقلال به علت کمبود زمان برای ارسال نامه باشگاه استقلال به فیفا مجبور بودند اقداماتی در این زمینه صورت بدهند.

همچنین با بازگشت علی آقا محمدی که در دوران ۷ ساله حضور اولیایی در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال(از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۵)  همکاری تنگاتنگی در این مجموعه با هم داشتند و صحبت‌هایی که در این مدت بین اولیایی و برخی از مسئولان فعلی باشگاه صورت گرفته، این احتمال بیشتر شده که این مدیر با سابقه نیز در جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور پیدا کند. اما اینکه خروجی بعدی پس از جدایی علیرضا خانی کیست، هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ناگفته نماند؛ در روزهای گذشته و با توجه به اتفاقات عجیب و غریب در باشگاه استقلال همچون حضور سفیر عربستان در کمپ حجازی، امضای تفاهمنامه برای احداث ورزشگاه اختصاصی و موضوعات مربوط به جعل امضا و اثر انگشت که علیرضا خانی، هدایت ممبینی و مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر نسبت به این موضوع مدیران باشگاه استقلال را زیر سوال بردند قطعاً تغییر تحولات در هیئت مدیره باشگاه استقلال می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات تازه‌ای در این مجموعه باشد.

یادآور می شود؛ پس از جلسه امروز صبح مجمع باشگاه استقلال علی آقا محمدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سابق استقلال و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان عضو جدید هیئت مدیره و به احتمال فراوان رئیس این هیات انتخاب شد.

منبع: خبـر ورزشی