سرهنگ جعفر شمس بیرانوند، فرمانده انتظامی شهرستان ورامین روز شنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت:‌ در پی قتل عمد کارگر نازل جایگاه سوخت در ورامین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ ورامین قرار گرفت. وی افزود:‌ماموران به همراه عوامل اورژانس و نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر شدند و جسد مقتول را […]

- قتل باورنکردنی فقط به‌ خاطر ۱۷۵ تومان!

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند، فرمانده انتظامی شهرستان ورامین روز شنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت:‌ در پی قتل عمد کارگر نازل جایگاه سوخت در ورامین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ ورامین قرار گرفت.

وی افزود:‌ماموران به همراه عوامل اورژانس و نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر شدند و جسد مقتول را که کنار جایگاه سوخت افتاده بود مشاهده کردند و پی بردند این فرد به دلیل اصابت ضربات چاقو و شدت جراحت و خونریزی جان خود را از دست داده است.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که قاتل روز حادثه پس از سوخت‌گیری و در پی اختلاف با مقتول بر سر مبلغ ۱۷۵ تومان، چندین مرتبه با کارگر در جایگاه درگیر شد که هر بار با دخالت افراد حاضر، جایگاه را ترک کرد و در نهایت ساعت پنج بامداد سوار بر خودروی شخصی وارد جایگاه شد و با توجه به خلوتی محل با کارگر نازل درگیر و بعد از قتل او و انتقال جسد مقتول به دامداری مجاور جایگاه، از محل حادثه فرار کرد.

بیرانوند افزود:‌با شناسایی قاتل، با هماهنگی مقام قضائی، متهم در مخفیگاهش غافلگیر و در حالی که قصد متواری شدن داشت با اقدام به موقع ماموران انتظامی دستگیر و به کلانتری ۱۱ شهید قدوسی منتقل شد.

فرمانده انتظامی ورامین خاطر نشان کرد: متهم که پس از دستگیری منکر ارتکاب هر گونه جرمی بود پس از مشاهده اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و به قتل کارگر ۵۸ ساله جایگاه سوخت به دلیل اختلاف بر سر مبلغ اندک ۱۷۵ تومان اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید:

کشتار بی‌رحمانه خانواده رستوران‌دار معروف

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین