بازیکنان تیم فوتبال استقلال که پس از برتری مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر وارد تعطیلات شدند، قرار است از اوایل هفته آینده تمرینات خود را از سر بگیرند. به این ترتیب روز یکشنبه ۲۴ دی، زمان شروع به کار آبی‌های تهران برای نیم فصل دوم خواهد بود. رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال که […]

- اردوی کیش و امارات هدف اصلی استقلالی‌ها برای نیم فصل

بازیکنان تیم فوتبال استقلال که پس از برتری مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر وارد تعطیلات شدند، قرار است از اوایل هفته آینده تمرینات خود را از سر بگیرند.

به این ترتیب روز یکشنبه ۲۴ دی، زمان شروع به کار آبی‌های تهران برای نیم فصل دوم خواهد بود.

رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال که به تازگی با مدیران باشگاه به توافق رسیده و قراردادی را امضا کرده، قرار است تا شروع دور جدید تمرینات در تهران حاضر شود و همراه با استارت تیم، کار خودش در استقلال را دوباره آغاز کند. گفته می‌شود این بازیکن جمعه شب به تهران می‌آید.

ضمن اینکه برای برپایی اردوی زمستانی در کیش برنامه ریزی‌هایی انجام شده است. البته این موضوع منوط به نظر نهایی جواد نکونام است که درقالب پیشنهاد مدیریت به کادرفنی ارائه شده است.

همچنین باشگاه استقلال در تلاش است تا این تیم بتواند در تورنمنتی در کشور امارات شرکت کند. مذاکرات مدیران استقلال با برگزار کنندگان این تورنمنت ادامه دارد و باید دید درنهایت پس از هماهنگی با کادرفنی، چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا