با گذشت یک هفته از استعفای عبدالله ویسی اما باشگاه صنعت نفت آبادان هنوز جانشین این سرمربی را انتخاب نکرده است. مدیران باشگاه نفت آبادان در روزهای گذشته رایزنی‌های زیادی با سرمربیان مختلف داشتند اما تا این لحظه با هیچ گزینه‌ای به توافق نرسیده‌اند. اصلی‌ترین مشکلی که باعث شده سرمربیان مطرح به راحتی به پیشنهاد […]

سرمربی جدید صنعت نفت ابادان, صنعت نفت ابادان - اتفاق عجیب برای تیم لیگ برتری؛ هیچ‌کس هدایتش را قبول نمی‌کند!

با گذشت یک هفته از استعفای عبدالله ویسی اما باشگاه صنعت نفت آبادان هنوز جانشین این سرمربی را انتخاب نکرده است. مدیران باشگاه نفت آبادان در روزهای گذشته رایزنی‌های زیادی با سرمربیان مختلف داشتند اما تا این لحظه با هیچ گزینه‌ای به توافق نرسیده‌اند.

اصلی‌ترین مشکلی که باعث شده سرمربیان مطرح به راحتی به پیشنهاد نفت آبادان پاسخ مثبت ندهند، مشکلات مالی این باشگاه است. مدیران صنعت نفت در ادامه مشکلات مربوط به هزینه‌کرد در تیم‌های نفتی با گذشت نیم فصل از رقابت‌ها کمتر از ۲۰ درصد از مطالبات بازیکنان خودی را پرداخت کرده‌اند و همین مسئله سبب شده تا برخی بازیکنان قصد جدایی کنند.

از این رو گزینه‌های سرمربیگری نفت آبادان هم علاوه بر اینکه دوست دارند نفرات سرشناس این تیم ماندگار شوند، قصد تقویت تیم در نیم فصل را دارند و از همه مهم‌تر اینکه خواهان تامین منابع مالی برای باشگاه از سوی مدیران هستند.

مشکلات مالی در باشگاه صنعت نفت اصلی‌ترین عاملی است که باعث شده نام‌های مختلفی تا این لحظه هدایت برزیل ایران را قبول نکنند. باید دید مذاکرات نفتی‌ها طی روزهای آینده با گزینه‌های سرمربیگری چگونه پیش می‌رود و در نهایت چه کسی و با چه شرایطی هدایت این تیم را می‌پذیرد.

منبع: خبـر ورزشی