برای هدایت صنعت نفت از ما برنامه خواستند
برای هدایت صنعت نفت از ما برنامه خواستند

امروز برخی رسانه‌ها از انتخاب فرهاد حمیداویT مالک سابق باشگاه شهرخودرو به عنوان سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان خبر دادند، اما ساعتی بعد باشگاه آبادانی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حمیداوی گزینه مدیریت فنی است نه سرمربیگری. فرهاد حمیداوی در این رابطه به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسگفت: ما جلسه‌ای را با مدیرعامل […]

- برای هدایت صنعت نفت از ما برنامه خواستند

امروز برخی رسانه‌ها از انتخاب فرهاد حمیداویT مالک سابق باشگاه شهرخودرو به عنوان سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان خبر دادند، اما ساعتی بعد باشگاه آبادانی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حمیداوی گزینه مدیریت فنی است نه سرمربیگری.

فرهاد حمیداوی در این رابطه به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسگفت: ما جلسه‌ای را با مدیرعامل باشگاه صنعت نفت داشتیم و از ما برنامه خواستند و ما هم برنامه هایمان را ارائه دادیم.

وی درباره اینکه برنامه برای سرمربیگری بود یا مدیریت فنی گفت: هر دو منظور بود. البته بیشتر به عنوان سرمربی با ما صحبت کردند و ما برنامه فنی دادیم، اما حالا اگر باشگاه صنعت نفت می‌گوید من فقط گزینه مدیر فنی هستم، حرف آن‌ها را تکذیب نمی‌کنم. اما برنامه‌ای که ارائه دادیم برای سرمربیگری بود.

باشگاه خبرنگاران