برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی در سال‌های اخیر به یکی از چالش‌های بزرگ فدراسیون تبدیل شده و دیدیم که فدراسیون قبلی نتوانست به جز بازی‌های رسمی مقدماتی جام جهانی دیداری را تدارک ببیند. با بازگشت مهدی تاج، امیدوار بودیم که لااقل این نقیصه برطرف و تیم ملی در مسیر رسیدن به جام ملت‌های آسیا […]

- کامبک مقابل بورکینافاسو با هر نیمه یک تیم!/ یک کشور به لیست رقبای تیم ملی اضافه شد!

برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی در سال‌های اخیر به یکی از چالش‌های بزرگ فدراسیون تبدیل شده و دیدیم که فدراسیون قبلی نتوانست به جز بازی‌های رسمی مقدماتی جام جهانی دیداری را تدارک ببیند.

با بازگشت مهدی تاج، امیدوار بودیم که لااقل این نقیصه برطرف و تیم ملی در مسیر رسیدن به جام ملت‌های آسیا از تدارک مناسبی برخوردار شود. سرانجام نام بورکینافاسو اعلام شد و قرار است قبل از شروع جام ملت‌ها با اندونزی هم بازی کنیم، البته در قطر. یعنی بازی در جزیره کیش آخرین بازی ملی‌پوشان قبل از پرواز به جام ملت‌ها بود.

بورکینافاسو به دلیل نزدیکی و شباهت با عربستان انتخاب شده بود و دیدیم که در نیمه اول با زدن گل اول بازی تیم ما را غافل‌گیر کرد. البته شاگردان باتجربه قلعه‌نویی با کامبک این بازی را بردند؛ مسابقه‌ای که برای اولین بار بین دو کشور برگزار می‌شد و حالا این حریف هم به تاریخ فوتبال ما اضافه شده است. دیداری که قلعه‌نویی تقریبا از تمام نفراتش استفاده و در هر نیمه یک تیم را به میدان فرستاد!

منبع: خبـر ورزشی