افروز: امیدوارم با رکوردشکنی در مسابقات جهانی به اوج آمادگی در پارالمپیک پاریس برسم
افروز: امیدوارم با رکوردشکنی در مسابقات جهانی به اوج آمادگی در پارالمپیک پاریس برسم

سعید افروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی زیرنویس درباره شرایطش برای حضور در مسابقات جهانی و در ادامه پارالمپیک پاریس اظهار داشت: دو هفته ای است که در تهران حضور دارم و در مجموعه آفتاب انقلاب تمرینات اختصاصی خودم را دنبال می کنم. در این مدت تهران از نظر شرایط آب و هوایی […]

سعید افروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی زیرنویس درباره شرایطش برای حضور در مسابقات جهانی و در ادامه پارالمپیک پاریس اظهار داشت: دو هفته ای است که در تهران حضور دارم و در مجموعه آفتاب انقلاب تمرینات اختصاصی خودم را دنبال می کنم. در این مدت تهران از نظر شرایط آب و هوایی برای تمرین مناسب بوده و نبود هوای سرد شرایط خوبی را برای من ایجاد کرده است. تمرینات را سفت و سخت دنبال می کنم تا انشاالله با برگزاری اردوی پارادوومیدانی در ۲۲ دی ماه به آمادگی نسبی برسم.

وی درباره حمایت‌های فدراسیون جانبازان و توان یابان گفت: فدراسیون حمایت خوبی از ما داشته است و همچنین قرار شده است کمیته ملی پارالمپیک هم حقوقی را برای ما درنظر بگیرد.

ورزشکار پارادوومیدانی کشورمان که در مسابقات پرتاب نیزه شرکت می کند، درباره عملکردش عنوان کرد: شرایطم از نظر بدنی نسبت به پارالمپیک توکیو بسیار بهتر شده است و به خاطر آرامش فکری که دارم و دوری از حاشیه‌ها انشاالله بتوانم ابتدا در مسابقات جهانی ژاپن رکوردشکنی کنم و در ادامه در پارالمپیک پاریس به اوج آمادگی برسم. 

افزوز گفت: در حال حاضر شرایط خوبی و عملکردم به نسبت مسابقات آسیایی هانگژو هم ارتقا پیدا کرده است. پس از هانگژو کلا ۱۰ روز استراحت کردم و تمریناتم را به صورت مداوم آغاز کردم.

این ورزشکار اهل کرمان حادثه تروریستی این شهر که به شهادت تعدادی از هموطنان کشورمان انجامید، محکوم کرد و گفت: خودم فرزند کرمان هستم و بسیار ناراحت شدم از این اتفاق. تعدادی از شهدا جزو بچه محل های من بودند و شهادت آن ها را به خانواده هایشان و ملت ایران تسلیت می گویم. دشمنان از دنباله رویی مردم ایران از شهید سلیمانی هراس دارند و به همین دلیل این اقدامات تروریستی را انجام می دهند. این مردم با این اتفاقات بیدارتر و متحدتر خواهند شد و همبستگی بیشتری خواهند داشت.

پایان پیام/ 





منبع: فارس