به گزارش زیرنویس، جنبش حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که خضر علی مهنّا، مصطفی محمود جابر، مصطفی حسن سعد، عباس حسین رمّال و عبد الله حسن الأسمر پنج رزمنده این جنبش در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک آویویم را با سلاح‌های مناسب […]

به گزارش زیرنویس، جنبش حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که خضر علی مهنّا، مصطفی محمود جابر، مصطفی حسن سعد، عباس حسین رمّال و عبد الله حسن الأسمر پنج رزمنده این جنبش در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک آویویم را با سلاح‌های مناسب و به طور دقیق هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان صبح امروز نیز در پاسخ اولیه به ترور صالح العاروری نایب رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی به ویژه پایگاه کنترل هوایی راهبردی «میرون» ارتش رژیم صهیونیستی را راکت باران کرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اخیراً در جریان سخنرانی خود گفت که مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در مرز، بارها از سوی رزمندگان مقاومت هدف قرار گرفته و نظامیان این رژیم از ترس حملات حزب الله گریخته‌اند.

وی افزود: مقاومت اسلامی لبنان در مدت سه ماه، بیش از ۶۷۰ عملیات انجام داده و ۴۸ موقعیت مرزی را بیش از یک بار هدف قرار داده است.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در غزه، وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌ایم، تاکید کرد: حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

سید حسن نصر الله افزود: مقاومت اسلامی تجهیزات فنی و اطلاعاتی دشمن را در طول مرز هدف قرار داده و به طور کامل منهدم کرده است.

منبع: مـهر