باشگاه پرسپولیس که استعفای یحیی گل‌محمدی را پذیرفته، در تلاش برای یافتن گزینه‌ای مناسب برای جانشینی این مربی ۵۲ ساله است. مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند که اولویت‌شان استخدام مربی خارجی و آشنا به فوتبال ایران است اما مذاکره با گزینه‌های خارجی دیگر را هم رد نکرده‌اند.  برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال عمان […]

برانکو .سرمربی پرسپولیس .معرفی سرمربی پرسپولیس - مربی هلندی رقیب برانکو برای حضور در پرسپولیس شد

باشگاه پرسپولیس که استعفای یحیی گل‌محمدی را پذیرفته، در تلاش برای یافتن گزینه‌ای مناسب برای جانشینی این مربی ۵۲ ساله است. مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند که اولویت‌شان استخدام مربی خارجی و آشنا به فوتبال ایران است اما مذاکره با گزینه‌های خارجی دیگر را هم رد نکرده‌اند.

 برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال عمان که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، گزینه اول این باشگاه برای جانشینی گل‌محمدی است. او تا پایان مسابقات عمان در جام ملت‌ها با این تیم قرارداد دارد و مسئولان پرسپولیس امیدوارند این مربی را پس از پایان جام ملت‌ها به خدمت بگیرند.

با این وجود برخی مربیان از سوی واسطه‌ها به باشگاه پرسپولیس معرفی می‌شوند. در همین راستا رزومه یک مربی هلندی به نام «آلفونس خرونن‌ دایک» که ۵۹ ساله است در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

او در دوران بازیگری‌اش برای تیم‌هایی همچون آدو دن‌هاخ، آژاکس و منچسترسیتی بازی کرده و سابقه مربیگری‌ در تیم‌های اکسلسیور، آدو دن‌هاخ، تیم‌ زیر ۲۱ سال آژاکس و تیم زیر ۱۹ سال آژاکس را هم دارد. خرونن‌ دایک در آخرین تجربه مربیگری‌اش در مقطع بسیار کوتاهی سرمربی آنتالیااسپور در سوپرلیگ ترکیه بود. این مربی هلندی از سال ۲۰۲۱ هدایت تیمی را برعهده نداشته است. با شرایطی که مسئولان پرسپولیس اعلام کرده‌اند و با توجه به کارنامه این مربی، خیلی بعید است آنها سراغ خرونن بروند.

بیشتر بخوانید: مبلغ درخواستی برانکو و کادرش از پرسپولیس/ مأموریت سخت درویش برای مذاکره با گزینه جانشینی یحیی

منبع: خبـر ورزشی