سطح دسترسی به مواد مخدر در ایران در ۵دقیقه است، البته در سطح کلان عددی که مسئولین اعلام کردند، تقریبا ۷ دقیقه است. خوش‌بینانه هم که به این ماجرا نگاه کنیم، مدت زمان لازم برای دسترسی به مواد مخدر بیش از ۱۰ دقیقه نیست.  سید حسن موسوی چلک، مددکار اجتماعی: سطح دسترسی به مواد مخدر […]

سطح دسترسی به مواد مخدر در ایران در ۵دقیقه است، البته در سطح کلان عددی که مسئولین اعلام کردند، تقریبا ۷ دقیقه است. خوش‌بینانه هم که به این ماجرا نگاه کنیم، مدت زمان لازم برای دسترسی به مواد مخدر بیش از ۱۰ دقیقه نیست.

 سید حسن موسوی چلک، مددکار اجتماعی: سطح دسترسی به مواد مخدر در ایران در ۵دقیقه است، البته در سطح کلان عددی که مسئولین اعلام کردند، تقریبا ۷ دقیقه است. خوش‌بینانه هم که به این ماجرا نگاه کنیم، مدت زمان لازم برای دسترسی به مواد مخدر بیش از ۱۰ دقیقه نیست.

 

زمان دسترسی به مواد مخدر در ایران بهبود یافت!

 

قیمت مواد مخدر گل متغیر است. روند کلی قیمت‌ها افزایشی است، این رشد گاهی نجومی و گاهی مواقع کند است. مافیای این حوزه سعی می‌کنند به گونه‌ای عمل کنند که مشتریان خود را حفظ کنند.

 

گل بعد از تریاک دومین مواد مخدر مصرفی در ایران است و همه جای کشور این مواد در دسترس است. مصرف، حمل و دسترسی آسان ماده مخدر گل باعث شده گرایش نوجوانان به مصرف آن بیشتر شود.

 

از دلایل گرایش نوجوانان به مصرف مواد مخدر می‌توان به کنجکاوی بچه‌ها، ضعف در مهارت نه گفتن، نشاط، شادابی و امید به اینده، شرایط خانواده و سیاست‌گذاری‌هایی که در کشور صورت می‌گیرد، اشاره کرد.

خبرفوری

+