خبر خوش برای کهکشانی‌ها در آستانه سوپرکاپ
خبر خوش برای کهکشانی‌ها در آستانه سوپرکاپ

به گزارش زیرنویس، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، نگرانی‌ها مبنی بر اینکه ادواردو کاماویگا پس از مصدومیت در بازگشت به میادین ممکن است با یک طلسم دیگر روبرو شود را نادیده گرفت.  ملی‌پوش فرانسه در ماه نوامبر در زمان تمرین با کشورش دچار مشکل زانو شد که باعث شد ۸ بازی برای کهکشانی‌ها را از […]

به گزارش زیرنویس، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، نگرانی‌ها مبنی بر اینکه ادواردو کاماویگا پس از مصدومیت در بازگشت به میادین ممکن است با یک طلسم دیگر روبرو شود را نادیده گرفت. 

ملی‌پوش فرانسه در ماه نوامبر در زمان تمرین با کشورش دچار مشکل زانو شد که باعث شد ۸ بازی برای کهکشانی‌ها را از دست بدهد. او به عنوان استارت دوباره مقابل آراندینا در کوپا دل ری به زمین بازگشت. 

کاماویگا در بازی شب گذشته در دقیقه ۵۹ دچار آسیب‌دیدگی و تعویض شد اما در ادامه اعلام شد او نیاز به ریکاوری اضافه ندارد و می‌تواند به تیم ملحق شود. 

علاوه بر این آنچلوتی از بازگشت فرلاند مندی به ترکیب رئال خبر داد. او اواسط دسامبر در بازی با ویارئال مصدوم شده و پیش از این ۳ بازی را از دست داده بود. حالا وی به ترکیب تیم بازگشته و برای کمک به رئال مادرید در دیدارهای آتی آماده خواهد بود. 

هر ۲ خبر برای رئال مادرید بسیار مثبت است به خصوص اینکه این تیم برای بازی سوپرکاپ مقابل اتلتیکو که برای چهارشنبه ۱۰ ژانویه برگزار می‌شود، خود را آماده می‌کند. 

پایان پیام/





منبع: فارس