به زارش زیرنویس به نقل از ایرنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه بار دیگر تکرار کرد که جنگ علیه نوار غزه تا رسیدن به اهداف خود متوقف نخواهد شد. نتانیاهو در ادامه لفاظی‌های خود همچنین حزب الله لبنان را که مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را زیر حملات خود دارد، تهدید کرد و […]

به زارش زیرنویس به نقل از ایرنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه بار دیگر تکرار کرد که جنگ علیه نوار غزه تا رسیدن به اهداف خود متوقف نخواهد شد.

نتانیاهو در ادامه لفاظی‌های خود همچنین حزب الله لبنان را که مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را زیر حملات خود دارد، تهدید کرد و گفت که حزب الله باید از جنبش حماس درس بگیرد و هیچ گونه مصونیتی برای نیروهایش وجود ندارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل برای حل درگیری با حزب الله با ابزارهای سیاسی آمادگی دارد، اما اگر این امر کمک کننده نباشد، از گزینه‌ای دیگری استفاده خواهد شد.

این مقام صهیونیست درحالی حزب الله را تهدید کرد که صدها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت اسلامی لبنان به عمق سرزمین‌های اشغالی فرار کرده و آواره شده اند.

سکوت جامعه بین الملل و نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات رژیم صهیونیستی، موجب تداوم کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط ماشین جنگی این رژیم شده است. در مقابل، مقاومت فلسطین در غزه و دیگر گروه‌های مقاومت در لبنان، عراق، یمن و سوریه اعلام کرده اند که در مقابل این جنایات سکوت نخواهند کرد و تاوان این جنایات را از رژیم اشغالگر خواهند گرفت.

در همین راستا، نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله در مجلس لبنان گفت که دشمن صهیونیستی با موشک باران، بمباران، حمله، تهدید و هرنوع پیامی نمی‌تواند معادله جدیدی را به لبنان تحمیل کند.

مقاومت اسلامی لبنان کمتر از ۲۴ ساعت پس از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، پایگاه «میرون» ارتش رژیم صهیونیستی را با ۶۲ موشک هدف قرار داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.