چه کسانی از هدایت تیم ملی والیبال ایران انصراف دادند؟
چه کسانی از هدایت تیم ملی والیبال ایران انصراف دادند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال روز یکشنبه ۱۷ دی با حضور وحید مرادی سرپرست فدراسیون، ناصر میرفخرایی، محمود افشاردوست، مصطفی کارخانه، منوچهر پورحسن، علی فتاحی، پدیده بلوری‌زاده، امیر طلوع‌کیان و‌ جواد مهرگان (به صورت آنلاین) برگزار شد. پس از مباحث مفصل در نشست ۲۰۰ دقیقه‌ای نخستین جلسه کمیته فنی با ساختار […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال روز یکشنبه ۱۷ دی با حضور وحید مرادی سرپرست فدراسیون، ناصر میرفخرایی، محمود افشاردوست، مصطفی کارخانه، منوچهر پورحسن، علی فتاحی، پدیده بلوری‌زاده، امیر طلوع‌کیان و‌ جواد مهرگان (به صورت آنلاین) برگزار شد. پس از مباحث مفصل در نشست ۲۰۰ دقیقه‌ای نخستین جلسه کمیته فنی با ساختار جدید، مواردی به تصویب اعضای کمیته فنی رسید.

«۱۵ گزینه خارجی و یک مربی داخلی بررسی و در نهایت چهار گزینه باقی ماندند. با توجه به اینکه دو گزینه از چهار گزینه مورد نظر و مورد تائید، براساس آخرین مذاکرات صورت گرفته در روز گذشته برای حضور در ایران به دلایلی به یکباره از همکاری با فدراسیون والیبال ایران انصراف دادند، فدراسیون والیبال با توجه به حساسیت موضوع و فرصت زمانی تا پایان مسابقات باشگاهی با دقت بیشتر و فکر کردن به گزینه‌های دیگر و با کیفیت‌تر، با چند مربی تراز اول جهان وارد مذاکره شود و این نفرات در کمیته فنی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرند تا به دور از هر گونه شتابزدگی و خارج از هر گونه جریان‌های وابسته در فضای مجازی که موجب تغییر در روند مذاکرات شود، در کمال دقت ضمن برگزاری جلسات هفتگی با گزینه‌های جدید مطرح شده مذاکرات انجام شود.» این مورد یکی از مصوبات کمیته فنی بود.

حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که کدام گزینه‌ها از هدایت تیم ملی ایران انصراف دادند؟ طبق شنیده‌ها آنجلو لورنزتی که اتفاقاً مذاکرات با وی خیلی خوب و مثبت پیش رفته بود یکی از مربیانی است که فعلاً قید حضور در ایران را زده و بنا به دلایلی علاقه‌ای به حضور در تیم ملی کشورمان ندارد.

گزینه دیگری که چنین تصمیمی گرفته ویتال هینن است؛ او که پیش از این بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای حضور در تیم ملی والیبال ایران ابراز علاقه کرده بود، ناگهان منصرف شد.

 ضمن اینکه از گوشه و کنار شنیده می‌شود که احتمالاً مرادی جلسه دیگری را با لورنزتی برگزار خواهد کرد تا شاید بتواند نظر وی را تغییر دهد. به این ترتیب از بین ۴ گزینه باقی مانده حالا فقط روبرتو پیاتزا و سعید معروف باقی مانده‌اند، اما موضوعی که در کمیته فنی به تصویب رسید این بود که وحید مرادی مربیان جدیدی را وارد فهرست کند تا شرایط آنها توسط کمیته فنی مورد بررسی قرار بگیرد.

پایان پیام/





منبع: فارس