بیانیه گل‌گهر در محکومیت حادثه تروریستی کرمان: یک به یک مرد این میدان خواهیم بود
بیانیه گل‌گهر در محکومیت حادثه تروریستی کرمان: یک به یک مرد این میدان خواهیم بود

به گزارش زیرنویس، باشگاه گل گهر سیرجان با انتشار متن زیر حادثه تروریستی شهر کرمان را محکوم کرد: “بسم الله الرحمن الرحیم وَالَّذِینَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْى هُمْ یَنْتَصِرُونَ (سوره شوری) بار دیگر دشمنان این دیار همیشه سرفراز و انقلاب اسلامی در سالروز ولادت دخت نبی اکرم و در سالگرد شهادت سردار دلها و مرد میدانها […]

به گزارش زیرنویس، باشگاه گل گهر سیرجان با انتشار متن زیر حادثه تروریستی شهر کرمان را محکوم کرد:

“بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْى هُمْ یَنْتَصِرُونَ (سوره شوری)

بار دیگر دشمنان این دیار همیشه سرفراز و انقلاب اسلامی در سالروز ولادت دخت نبی اکرم و در سالگرد شهادت سردار دلها و مرد میدانها دستهای ناپاکشان را به خون عاشقان مکتب ایثار و مقاومت رنگین کردند و جمعی از هم استانی‌ها و هموطنان عزیزمان را مظلومانه به شهادت و جمعی را نیز مجروح نمودند.

این حادثه رذیلانه و جنایتکارانه بار دیگر نشان داد دشمنان این ملت از همدلی مردم سرافراز ایران و اقتدار این کشور سربلند هراس دارند.

پرواضح است؛ جنایت حادثه گلزار شهدای کرمان و به خون غلتاندن کودکان زنان و زائران بی‌گناه حرم فاتح دلها توسط ایادی استکبار، نشانه روشن استیصال و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی است.

ضمن محکومیت این حادثه کور تروریستی و عرض تسلیت به ساحت حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله) و خانواده‌های معظم شهدای گرانقدر، برای مجروحان این حادثه تلخ آرزوی بهبودی داریم و اعلام می‌کنیم این اتفاق نه تنها ما را از راه سردار دلها باز نخواهد داشت بلکه با تمام توان و با اتحادی از جنس همدلی و اقتدار هر کدام یک به یک مرد این میدان خواهیم بود. زیرا ما باور داریم پیروزی از آن قومی است که بر مسیر حق استوار و ثابت قدم می‌مانند.

ورزشکاران مربیان اعضای هیئت مدیره مدیر عامل و کارکنان باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان”

- بیانیه گل‌گهر در محکومیت حادثه تروریستی کرمان: یک به یک مرد این میدان خواهیم بود

پایان پیام/





منبع: فارس