سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از تصادفات در محور یاسوج – اصفهان با ۱۲ مصدوم خبر داد و گفت: ۹ نفر از مصدمان فرار کردند.    محمدامین نیکویی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبنی بر وقوع واژگونی خودروی پژو پارس […]

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از تصادفات در محور یاسوج – اصفهان با ۱۲ مصدوم خبر داد و گفت: ۹ نفر از مصدمان فرار کردند.

 

 محمدامین نیکویی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبنی بر وقوع واژگونی خودروی پژو پارس در محور یاسوج -اصفهان محدوده چم عربی و سمرون فورا دو دستگاه آمبولانس سبک و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

 

وی عنوان کرد: پس از اعلام حادثه فوق مبنی بر داشتن ۱۲ مصدوم و رسیدن اولین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در صحنه و پس از بررسی‌های اولیه و انجام تریاژ، مصدومین این حادثه ۳ نفر اعلام می‌شود که همگی تبعه افغان بودند و ۹ نفر دیگر از محل حادثه متواری شده بودند. 

 

نیکویی ابراز کرد: این سه مصدوم پس از دریافت اقدامات اولیه پیش بیمارستانی توسط آمبولانس‌های پایگاه جاده و شهری پاتاوه و پایگاه هلال احمر تحت مراقبت و پایش جهت ادامه روند درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه ۶۰ درصد از کل تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد، لذا بر لزوم توجه و تمرکز بیشتر رانندگان در هنگام نزدیک شدن به شهرها تأکید داریم و از رانندگان می‌خواهیم ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه، از سبقت‌های غیرمجاز بپرهیزند.

تسنیم

+