رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از حدود سه ماه در عملیات ویژه مأموران پلیس آگاهی در اراک خبر داد.   کامیار چهری اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره قتل ، به علت نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان اراک در شهریورماه سال جاری و متواری […]

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از حدود سه ماه در عملیات ویژه مأموران پلیس آگاهی در اراک خبر داد.

 

کامیار چهری اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره قتل ، به علت نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان اراک در شهریورماه سال جاری و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر ارتکاب قتل بوده، اما در مواجهه با دلایل و مدارک موجود از جمله نظریه کارشناسی پزشکی قانونی، به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

 

چهری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

رکنا

+