اگر فسخ قرارداد از سوی سعید مهری با شکایت باشگاه استقلال مواجه می شد، این بازیکن دچار دردسر می‌شد. سعید مهری به همین بهانه با توافق باشگاه استقلال قراردادش را فسخ کرد و همان طور که اشاره شد، بخشی بزرگی از قراردادش را بخشید. اما سوال مهم اینجاست در لیست استقلال چه کسی جانشین سعید […]

- جانشین هافبک جداشده استقلال کیست؟

اگر فسخ قرارداد از سوی سعید مهری با شکایت باشگاه استقلال مواجه می شد، این بازیکن دچار دردسر می‌شد. سعید مهری به همین بهانه با توافق باشگاه استقلال قراردادش را فسخ کرد و همان طور که اشاره شد، بخشی بزرگی از قراردادش را بخشید.

اما سوال مهم اینجاست در لیست استقلال چه کسی جانشین سعید مهری می‌شود؟ با فسخ قرارداد از سوی سعید مهری، رافائل سیلوا وارد لیست استقلال می‌شود. اگر استقلال موفق به جذب بازیکن یا بازیکنان جدیدی شود، آنوقت جواد نکونام لیست بازیکنان مازاد تیم را اعلام خواهد کرد، در غیر این صورت استقلال لیست مازاد نخواهد داشت.

سرمربی تیم استقلال پیش‌تر گفته بود تا زمانی که بازیکن جدیدی به ترکیب تیم اضافه نشود، بازیکنی از لیست استقلال خارج نمی شود و با خروج داوطلبانه سعید مهری از لیست استقلال جا برای رافائل سیلوا باز شد.

بیشتر بخوانید: هافبک ۱۶۰میلیون تومانی استقلال، ۸میلیارد تومان بخشید!

منبع: خبـر ورزشی