آرن داودی: لیگ امسال جذاب است و سورپرایزهای زیادی دارد
آرن داودی: لیگ امسال جذاب است و سورپرایزهای زیادی دارد

آرن داودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد اینکه بعد از ۱۱ سال دوباره در تیم سابق خود ذوب آهن حضور دارد، اظهار داشت: سال ۹۱ که از ذوب آهن جدا شدم دیگر شرایط بازگشت فراهم نبود تا اینکه امسال این اتفاق افتاد. خیلی شرایط بی نظیری است که قابل گفتن نیست، […]

آرن داودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد اینکه بعد از ۱۱ سال دوباره در تیم سابق خود ذوب آهن حضور دارد، اظهار داشت: سال ۹۱ که از ذوب آهن جدا شدم دیگر شرایط بازگشت فراهم نبود تا اینکه امسال این اتفاق افتاد. خیلی شرایط بی نظیری است که قابل گفتن نیست، اینکه بعد از سال‌ها دوباره در شهر خودت بازی می‌کنی. آن زمان جوان بودیم بازی می‌کردیم و الان خیلی با تجربه تر شده ایم و حس و حال دیگری دارد.

وی ادامه داد: تیم خوب و با تجربه ای داریم که جو بسیار خوبی است و من خودم از حضور در آن لذت می برم. علاوه بر جو صمیمی که وجود دارد، مدیران باشگاه و کادرفنی تیم هم تلاش زیادی برای موفقیت می‌کنند و این انگیزه ما را زیاد می‌کند.

کاپیتان تیم بسکتبال ذوب آهن در مورد بازی روز گذشته این تیم در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل شهرداری گرگان و باخت ۷۸ بر ۷۲ ، گفت: وقتی ۲ تیم قدرتمند و مدعی مقابل هم بازی می‌کنند، حساسیت زیاد است و برای پیروزی به نظر من باید تمام ۴۰ دقیقه را تمرکز داشته باشید. ما تا اواسط کوارتر سوم با تمرکز بازی کردیم و پیش هم بودیم، اما در اواخر همین کوارتر غفلت کردیم و چند امتیاز عقب افتادیم. مقابل تیمی مانند شهرداری گرگان هم وقتی عقب بیفتید دیگر رسیدن به آنها خیلی سخت است. در کوارتر چهارم هم چند توپ ما با بدشانسی وارد گل نشد و توپ های آنها به گل تبدیل شد.

وی ادامه داد: وقتی ببرید ضعف های شما پنهان می ماند، اما حالا شاید لازم بود این باخت وجود داشته باشد تا ما ضعف‌های خود را برطرف کنیم. البته تا پایان فصل زیاد مانده و با یکی دو باخت اتفاق خاصی نمی‌افتد.

داودی در مورد یاران خارجی ذوب آهن گفت: بازیکنان خارجی خوب و پر تلاشی داریم که کمک زیادی می‌کنند. هم «دوایت باکس» و هم «جمیل» علاوه بر بازی، در زمینه اخلاقی و رفتاری هم بازیکنان خوبی هستند.

کاپیتان تیم بسکتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه لیگ امسال را چطور ارزیابی می‌کند، تاکید کرد: امسال هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید قهرمان می‌شود. شهرداری گرگان، ذوب آهن، مس کرمان و رفسنجان، طبیعت، مهرام و کاله و نفت که حدادی را جذب کرده است، همه مدعی هستند. لیگ جذابی را شاهد هستیم و شک نکنید که سورپرایزهای زیادی را شاهد خواهیم بود.

پایان پیام/





منبع: فارس