به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی ثامن، گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری امام رضا(ع) ۲ متهم به سرقت از ۱۶ دستگاه خودرو در هسته مرکزی شهر مشهد به دام افتادند. سرهنگ عبدالرضا خجسته اظهار کرد: ساعت ۰۴:۳۰ بامداد روز گذشته یکی از تیم‌های گشت کلانتری امام رضا(ع) هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان فدائیان اسلام به زن و […]

به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی ثامن، گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری امام رضا(ع) ۲ متهم به سرقت از ۱۶ دستگاه خودرو در هسته مرکزی شهر مشهد به دام افتادند.

سرهنگ عبدالرضا خجسته اظهار کرد: ساعت ۰۴:۳۰ بامداد روز گذشته یکی از تیم‌های گشت کلانتری امام رضا(ع) هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان فدائیان اسلام به زن و مردی جوان که سراسیمه در حال انتقال وسایل از داخل یک دستگاه پراید هاچ بک سفید رنگ به داخل یک منزل مسکونی بودند، مظنون شدند.

وی افزود: افراد مظنون با مشاهده خودرو گشت انتظامی از محل متواری که زن جوان در محل دستگیر و همدستی او نیز که با اسپری فلفل با عوامل انتظامی درگیر شده بود قبل از فرار از محل به دام افتاد.

فرمانده انتظامی ثامن تصریح کرد: در ادامه این عملیات در بازرسی از خودرو و حیاط منزل ۲۸ قلم لوازم مسروقه ۳ جعبه آچارآلات، ۲ عدد جک خودرو، ۲ حلقه لاستیک پژو، چند دسته کلید و ریموت خودرو، یک تیغه الماسه شیشه بر و یک قوطی اسپری فلفل کشف کردند.

خجسته تصریح کرد: متهمان ۳۷ و ۴۰ ساله که هر دو اعتیاد شدید به ماده مخدر شیشه دارند پس از انتقال به کلانتری با توجه به مستندات کشف شده و گزارش سرقت‌های مشابه به ۱۶ فقره سرقت وسایل از داخل خودروهای سواری در هسته مرکزی شهر مشهد اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی ثامن خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع خبر: رکنـا